IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Tool op sterven na dood? Volgende pagina
Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 24-04-2002 12:02 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Iets dergelijks werd mij ingefluisterd. De band zou al een behoorlijke tijd te kampen hebben met interne strubbelingen, maar had besloten de huidige tour wel af te maken. Zelfs dat schijnt nu al op losse schroeven te staan. Weet iemand wat hiervan waar is?Als ze nog maar even volhouden tot ze hier in Grunn hebben opgetreden...

Touché, pussycat!

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 24-04-2002 12:32 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Zou wel jammer zijn....is een tegekke band......

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 24-04-2002 13:12 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Dat ze eerst maar langs Ozzfest komen. Dan doen ze wat ze willen...

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-04-2002 13:15 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ah fuck niet nóg één

Die show van ze schijnt enorm goed te zijn las ik; moet 't nog uitchecken!!!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 24-04-2002 13:46 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Het zou wel zonde zijn. Tool is groots.

Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 24-04-2002 13:48 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

is onzin...
Tool houd er zelf van om dit soort geruchten te verspreiden

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-04-2002 16:12 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ja, dat gebeurt wel vaker, ik kreeg onlangs een mail, die er angstwekkend officieel uitzag waarin stond dat Vincent van Anathema overleden was ten gevolge van een verkeersongeluk en dat ie aanstaande zaterdag werd begraven enzo, ik vond het dus niet zo grappig eigenlijk.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 24-04-2002 17:23 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik kreeg een keer een mail dat Cliff Burton met een busongeluk overleden was, ik dacht eerst 'What the Fack' maar het bleek niet waar te zijn

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 24-04-2002 17:24 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 24 april 2002 17:23 schreef Vintersorg het volgende:
Ik kreeg een keer een mail dat Cliff Burton met een busongeluk overleden was, ik dacht eerst 'What the Fack' maar het bleek niet waar te zijn

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 24-04-2002 17:34 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

TOOL !!! =

Al er 1 band is DIE WEET HOE HET MOET, dan is het TOOL !!!!!

Ik zou het GVD jammer vinden als ze er mee op zouden houden.

Wiegen Meister !

Lost soul
some say the end is near....
Usericon van Lost soul
Posted 24-04-2002 17:44 by Lost soul Wijzig reactieProfiel van Lost soulQuote dit bericht

NEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!
Dit mag niet waar zijn!!
tool

Love is a curse

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 24-04-2002 18:18 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Tool verspreid idd vaak zelf zulke geruchten.
Ik ga ze in Groningen live zien en reken maar dat ze komen, als je ziet hoeveel je mot betalen voor een kaart...
Als ze nog een greintje zelfrespect hebben maken ze echt wel die tour af ALS ze al uit elkaar zouden gaan...

TOOL

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 24-04-2002 19:37 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Dat zou me niet verwonderen...M.J.Keenan is niet de simpelste om mee samen te werken...en hij heeft naast Tool ook nog een vrij succesvolle band : A perfect circle...

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 24-04-2002 20:39 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Als ze nu uit elkaar gaan hebben ze in ieder geval wel een roemrijk einde met 'Lateralus'. Wat een geweldige cd!

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 24-04-2002 20:48 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

A Perfect Circle heeft 1 cd uitgebracht..
Tool is legendarisch...
Maynard gaat echt niet Tool opgeven voor APC
t is gewoon n gerucht

geruchten

draconian power
Usericon van draconian power
Posted 24-04-2002 20:54 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

is dat een goeie band dan?

Let´s bring back the METAL

satanos
Usericon van satanos
Posted 24-04-2002 21:47 by satanos Wijzig reactieProfiel van satanosQuote dit berichthttp://www.feestopmaat.nl

maynard gaat tool echt niet verlaten voor apc en de bandleden van apc hebben zelf ook nog bands naast apc ,en een van de leukste dingen aan tool is dat ze dat soort berichten idd zelf verpreiden

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 25-04-2002 8:33 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Tool heeft voor mij toch al afgedaan, dus...

"I only listen to the TRUE Tool! Lateralus is gay!"

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 25-04-2002 9:22 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Tool is niet gay, en Laeteralus ook niet, da's net een keigoede CD!

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 25-04-2002 9:42 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

A perfect circle zuigt naadje.

wat een kutband.

Tool is wel cool.

G.
Usericon van G.
Posted 25-04-2002 15:44 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

laten we het maar niet hopen he ik ben een groot Tool fan

ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 26-04-2002 14:20 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

Tja... als je cd's als Aenima en Lateralus op je naam hebt staan, dan ben je geslaagd voor het leven... maar er mee ophouden zou een wereldramp zijn.

Dolf Brouwers - another dead hero

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 13-05-2002 11:46 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ha! Allemaal onwaar, dus. Dat was donderdag j.l. een fantastisch concert. Ze deden zelfs nog als een stelletje echte hippies een heuse group-hug na het optreden...

Touché, pussycat!

CERIDWEN
Usericon van CERIDWEN
Posted 25-05-2002 21:19 by CERIDWEN Wijzig reactieProfiel van CERIDWENQuote dit bericht

en nog steeds zijn de geruchet niet waar gemaakt door het radicale optreden op Ozzfest in antwerpen (23 mei)
Tool roeleert!!!
Hail Tool!

SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 25-05-2002 22:01 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2002 21:19 schreef CERIDWEN het volgende:
en nog steeds zijn de geruchet niet waar gemaakt door het radicale optreden op Ozzfest in antwerpen (23 mei)
Tool roeleert!!!
Hail Tool!

idd. super waren ze

" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"

draconian power
Usericon van draconian power
Posted 25-05-2002 22:35 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

helaas moet ik ze gaan zien op ozzfest, waarom staat in godsnaam tool boven slayer geprogrammeerd?

Let´s bring back the METAL

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com