|
Auteur: |
|
|
Wehrmacht begon in het midden van de jaren 80, als een speedcore band, een tegenhanger van de Hairmetal beweging met bands als Poison en Motley Crue. De mannen uit Portland gooide Slayer, Destruction, GBH, Discharge en DRI in een blender en maakte daar een heerlijke speedmetal-hardcore punk shake van. Platen als “Shark Attack” en “Biermacht” staan nu nog steeds op eenzame hoogte in de cross-over scene. Kortom dit mag je niet missen. www.myspace.com/wehrmachtband SUPPORTS:: Als special guest, zal BLUNT FORCE TRAUM spelen. In deze band zit oa Felix Griffin, de drummer van DRI. Scheenbeschermers zullen niet aanwezig zijn! www.myspace.com/thebluntforcetrauma |
|
Einfach super. Ben benieuwd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ja, aanwezig |
|
Zeker te weten !!! x !!! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Oh ja, mis ik nog: er zijn ook nog twee coverbands in het voorprogramma te vinden: Suicidal Failure (Suicidal Tendencies) en Madman (D.R.I.)... Het is maar dat u het weet! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Zaterdag dus. Ben ook zeer benieuwd naar Blunt Force trauma! |
|
Aanwezig |
|
Ook. Ff voor de check: toegang 20:00 - / show 20:20 / Locatie CONCERTZAAL / Genre Rock/Metal/punk/emo / Voorverkoop € 15.00 / Boxoffice € 15.00 / En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Kaartje binnen. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Hmmm, ik was dus niet van plan om een kaartje van te voren te kopen, is dat een probleem? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Denk het niet. Ik koop ze ook pas die avond |
|
Ik heb er wel al een maar denk ook niet dat het nodig is. |
|
aanwezig! en morgen in Antwerpen ook |
|
Vanavond dus: hopen dat ik de tijd heb om te gaan... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Werd net gebeld door een vriendin dat ik mee moet. Pfff beetje brak van gister. Hmm ok. gezellig!! [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 13-11-2010 16:10] =) |
|
VANAVOND JONGUH!!!! |
|
Lekkaaaarrrrrr |
|
Blunt Force Trauma was erg vet schandalig dat ze als echte band voor een coverband moesten spelen. Wehrmacht was ook goed voor een hoog Beer, Beer, Fun, Fun gehalte. |
|
heeft er mss iemand z'n kaartje nog? heb er een scan van nodig voor m'n kaartjes verzameling |
|
Hier is de link van mijn e-ticket, heb je daar wat aan? https://v1.paylogic.nl/eticket/C32FCB4C7994FDBC999F0C6C53CB72CD7D380321 Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: bedankt voor de link maar ik zoek een "echt" kaartje... |
|
Ja was lekker, pneumothorax |
Index / Concerten |