|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Maandag 07 februari Fortarock NILE + MELECHESH + DEW-SCENTED + ZONARIA E.A. Open: 18:00 | Start: 18:30 |Tickets [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-10-2010 23:46] |
|
Huh, nais! Black seeds of bunny! |
|
Hier gaan we bij zijn |
|
Begint trouwens wel vroeg. |
|
quote: Is op een zondag. |
|
quote: het is op een zondag, komt nog een band bij. Kans bestaat dat het dan nog een half uur eerder begint, maar dan ben je ook weer op tijd thuis! |
|
quote: Kijk, dat vind ik nou een mooie gedachte. |
|
quote: =) |
|
Wel aanwezig :D My friend, watch out for traitors... |
|
Dag later ook in Baroeg! |
|
Ja ik ga denk ik naar deze, en niet naar de Baroeg, ook al is de Baroeg wat dichterbij voor mij |
|
Hail Fortarock weer! Aardige kans dat ik hierbij ga zijn The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: +1. Kan naar huis rollen vanaf Doornroosje. |
|
Ik kan in de trein rollen vanaf Nijmegen, zonder over te stappen. Dus het wordt Nijmegen. euu? |
|
Gezellig!!! Ik rol met je mee Ziona |
|
quote: Ik ook? Gaan we eerst rocken. =) |
|
Het optreden is vanwege logistieke problemen verplaatst van zondag naar maandag 07 februari. |
|
quote: Haha prima, als jullie mijn slaapbank goed genoeg vinden. |
|
quote: serieus?? want die dag ervoor is Neckbreakers Ball. lekker wild weekend dan |
|
quote: Maandag avond, bah. Gelukkig kan ik naar de Neckbreakers een week eerder in Haarlem. @Ziona: bank is geen probleem, maar dacht op de zondagavond nog even gezellig naborrelen in Nijmegen, Maar nu het op een maandag is.... =) |
|
hier MOET ik dus heen, 10 minuutjes met de trein! (naar de baroeg) Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
omg, twee dagen voor mn herkansing nu kan ik er toch niet heen! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
|
|
Aanwezig! Ik heb Nile al lang niet meer gezien en ik ben benieuwd naar Melechesh live. |
|
zeer vet, Melechesh altijd eens aan t werk willen zien! en in Nimwegen !!! Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |