|
Auteur: |
|
|
Goedenavond, Voor een podium in Arnhem zijn wij geregeld opzoek naar (beginnende) metal bands die graag hun kunsten voor een publiek willen laten zien. Heb jij of jouw bandje interesse om een keer te komen spelen voor een vergoeding en een bak bier?? Mail dan naar: bafbookings@gmail.com Met vriendelijke groet, Bram Bafbookings |
|
U heeft mail! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
jazeker, heb ook even gemailt voor The Guilt Parade |
|
Nog een mail voor Trashcan uit Leiden. |
|
Het is boffen, als je niet hoeft te... |
|
Ehh kijk nog eens naar de bandnaam |
|
quote: Die is wel correct gespeld dude. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ach, wie weet is het gewoon echt rotzooi, dat kan natuurlijk ook. Al lijkt het me niet de meest snuggere reclame. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Dat weet ik maar vanwege Trashcan dus ook trash metal. Denk dus dat het opzettelijk zo gespeld is. Ik leg het nog uit ook, volgens mij neem je me in de zeik [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 12-10-2010 23:14] |
|
quote: Yeah right! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Da's net zoiets als kutschurft die zegt dat ze kutmuziek spelen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ja misschien ook niet maar mij lijkt het logisch. |
|
Ja, hetzelfde geld dat er vaak door podia Thrashcan wordt geplaatst ipv Trashcan.. zijn gewoon de woordgrapjes en dat we veel verschillende invloeden bij elkaar gooien (in de vuilnisbak) |
Index / Heavy Metal |