|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
wie bedoel je met Cr- Cra ?? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Faith No More zal er ongetwijfeld ook wel ooit met een nummer in hebben gestaan. ... do you think we're forever? ... |
|
ik meen dat hier een band genoemd wordt die vaak in combinatie met de band dimmu-dimm.. aarg... laat maar... |
|
volgens mij niet. Behalve als je albumcharts gaat meerekenen. (denk ik) |
|
*zucht* Mensen, wat maakt het nu uit of metal-singels (die toch al schaars zijn) in ons land in de hitlijsten komen. En wat ik hierboven al heb zien staan is toch niet echt metal te noemen hoor. Ja, Metallica, Sepultura en Black Sabbath/Ozzy, de rest is toch meer richting rock/pop. En die nu-metal bandjes mag je ook niet echt 'metal' noemen vind ik.... Je kan beter naar de album-lijst kijken, waar wel (extremere)metal-acts als Dimmu, COF, Moonspell e.d. in komen. En dat metal in Scandinavische landen en Duitsland/Oostenrijk verhoudingsgewijs populairder zijn dan bij ons is al een eeuwigheid een feit. Maar dat komt denk ik gewoon door al die radiozenders in ons land die maar 30 nummers op een dag draaien en alles blijven herhalen, waardoor ECHTE muziek als metal amper een kans krijgt om tot de oren van de luisteraars door te komen. (ik ben fervent anti-radio; het is dat op mijn werk radio 10 fm opstaat....) Bring The People Together |
|
Mortician - Hacked Up For Barbeque heeft ook een week in de Nederlandse hitlijsten gestaan. sebinsagoil |
|
Ja man! Toevallig ben ik het broertje van de programmeur van Radio 3 en volgende week gaat er 110 keer 'Rundgang Um Die Transzendentale Säule der Singularität' van Burzum gedraaid worden! Elk uur 2 keer (meer keer past-ie er ook niet in). |
|
Tijd voor een "radio-version"... |
|
quote: vertel? |
|
quote:Nee, alleen metal. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
geef mij maar internet radio www.snakenet.com dat heerscht teminste radio Let´s bring back the METAL |
|
Wacht maar op Devastation of the limbs... de hitlijst zal er vol mee staan! Ik, Wil Schuurman |
|
METALLICA NATUURLIJK maar die er dan in komen zijn ook niet altijd de hardste, dus echte metal nummers zijn het vaak niet(kijk maar naar unforgivenII) wat dat betreft hebben al die top zoveels nog heel wat te beteren!!!! WIJ WILLEN METAL ************ *edit* ees eens op de smileys [Dit bericht is gemodereerd door linknl op 26-04-2002 18:09] www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ja man |
|
METALLICA --RULES-- DA WORLD www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
beetje veel smilies, nog steeds het reglement nie geleze ... Je moeder. |
|
METALLICA kirk jason james lars | ^ o nee die is toch weggegaan... Maar toch, er moet echt meer metal op tv. NIEMAND vind al die andere shitzooi toch leuk! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
schijnbaar wel... Je moeder. |
|
kom op kerel! doe er wat aan! |
|
Nothing Else Matters was een goed nr, tot dat het verkracht werd door die versie met dat orkest Heeft de originele versie eigenlijk in de hitlijsten gestaan? /edit Uit de post van Shadowlands blijkt dat dat nr er ook in heeft gestaan. Valt me nog mee dan /edit [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 27-04-2002 10:08] |
|
Mijn geheugen is niet zo best, maar ik denk het wel. Dat nummer was toen iig zeer vaak op de radio te beluisteren. |
|
En waarom heeft in satansnaam niemand "Strange Machines" van The Gathering genoemd? Dat is geloof ik toch het hardste nummer dat in de jaren '90 in de top 40 heeft gestaan. Weliswaar op nr 37, en 1 of 2 weken maar het telt. |
|
waarom gaan we niet gewoon met z'n alle verhuizen naar japan |
|
quote: Waarom wel? Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |