|
Auteur: |
|
|
is het niet Katafalk? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
geen idee... ik ken ze niet en heb dit door gekregen. zou goed kunnen |
|
he Tammi! Triple-Dan, Bonnie en ik zijn zeker van de partij!! rauze godverdomme!! |
|
quote:Katafalk [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 14-09-2002 10:52] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
is geregeld... |
|
Voor de volledigheid: zondag 22 september is dit dus. Ik kom niet waarschijnlijk. |
|
oke.. foutjes... is ook geregeld.. allemaal komen moshen |
|
quote: Ja idd !!!!!!!!!!!! |
|
bij deze moet ik helaas mededelen dat collision niet kan spelen... erg kut allemaal. we zullen wel een kijkje komen nemen en hopen dat iedereen de andere bands vet zal vinden. |
|
Ik denk dat ik ook wel ff ga neuzen |
|
zegt collision af.. komt ie even kijken.. |
|
quote: ????????? waarom niet dan??? |
|
Tja tammi ... hehe als jullie wel spelen kom ik niet hoor |
|
quote: job had zich vergist met zijn agenda, hij zit zondag al in frankrijk. dacht dat 't een week later was. |
|
Jammer voor jullie jongens ......... |
|
ja, is zeker kut. ik wil er graag spelen, maar kan niet. |
|
Ik ben er zondag! |
|
we maken het evengoed wel gezellie !!!!!!!!!!!! |
|
wie gaat er nu allemaal komen ??? Ik ga in ieder geval ff kijken, heb lomp nog nooit gezien en ben wel benieuwd, hehehehhe |
|
quote: haha, Job zit stenen te hakken in Normandie.... ben best wel een beetje jaloers Pritt kills the Brazilian glue-scene |
Index / Concerten |