|
Auteur: |
|
|
Lijkt me wel leuk, altijd gezellig, die feestjes in Stadskanaal |
|
Even een schopje omhoog! |
|
Misschiennetje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Jaja ik ben aanwezig |
|
Lekker feestje zaterdag |
|
Praetor vervangt Fullspeed Damnation en Skin Harvest |
|
Netjes! Daar wordt het voor mij persoonlijk niet minder op. Wel lullig overigens voor Renke dat er twee bands hebben afgezegd. |
|
Ja, hij belde me gisteravond en wij hadden wel zin |
|
Ja, de jongen heeft vaak pech, afgelopen jaar hebben ook een paar bands afgezegd... Jammer genoeg kan ik er niet bij zijn, next time Renke... SUPPORT YOUR LOCAL SCENE |
|
Nog meer pech... Winter Of Sin heeft ook geannuleerd. Er hebben nu dus 3 bands afgezegd: Winter Of Sin, Fullspeed Damnation en Skin Harvest. Het zit Renke idd niet echt mee... |
|
Damn, lullig zeg. Boeiender |
|
Jammer! Zelf ook vaak mee moeten maken... Blijft de entreeprijs nu wel hetzelfde? |
|
Heh balen man. 3 bands afgezegd, hoeveel pech kan iemand hebben, arme Renke. Tis dat het altijd zo super gezellig is, en lekker vlak bij huis. Anders was ik denk ik toch naar Iduna gegaan. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Ondanks de afzeggingen vond ik het een mooi avondje Opkomst had ik stiekem iets hoger verwacht (gehoopt) maar desalniettemin was het aangenaam gevuld en was de sfeer goed. |
|
Zeker, was een gezellig avondje. En goede Vriescheloo afterparty |
Index / Concerten |