|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ze zien alemaal biele |
|
Tja ach zo houden ze hun eigen volkje dom.. |
|
Is g00gle jarig vandaag? |
|
quote: hehehehe met de laptop in de tent Je moeder. |
|
Oh jippie zoek machines met censuur Waar slaat dat nou weer op, dan krijg je zeker allemaal van die christelijk goedgekeurde sites zeker. De overheden hebben wel weer geld te veel voor de meeste onzin dingen, maar over belangrijkere dingen hebben ze weer geen mening. Fuck the government!!! On the sixth day, of the sixth month in the sixth hour............................................Mankind falls, Something wicked comes!...........................Take a look to the sky just before you die, it's the last time you will!! |
|
Het is in China niet in Europa laten we nou niet gaan overdrijven. Vrijheid van meningsuiting! |
|
Nou en? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Even beter uit m'n doppen gekeken: Google bestaat vandaag precies 4 jaar! |
|
Ik vind dat Bush China moet binnenvallen.. Hier worden duidelijk mensenrechten geschonden Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Yeah nuclearwar!!!! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Het is bekend dat google alle gegevens opslaat; nu zoek ik een oude advertentie die wel te vinden is via de zoekmachine, maar de link zelf is dan al verlopen; toch moet die afbeelding nog in google staan; weet iemand ook alweer via welke site alsnog die oude gegevens tevoorschijn te toveren zijn? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-08-2008 0:14] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
|
Had niet eerder gezien, maar dit is toch wel frappant: "In order to show you the most relevant results, we have omitted some entries very similar to the 0 already displayed. If you like, you can repeat the search with the omitted results included." En als je dan op "repeat the search with the omitted results included." klikt komt er uiteraard niks bij. Aparte fout. Oh well, carry on. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Als ik een nieuw tabblad open in chrome, krijg ik rechtsboven te lezen: Niet aangemeld bij Chrome (dit kan handiger: aanmelden) Dan krijg je te lezen: chrome instellen met uw Google-account en gedoe. Wil ik dat? En waarom dan? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dan kunnen ze je nog beter spammen. Maar dat gehengel naar informatie wordt een beetje vervelend van Google. Googlemaps zat laatst ook al om mijn locatie te zeuren, terwijl dat absoluut niet relevant is als ik wil weten hoe ik van een station naar zaal kom. |
|
Ja, daar was ik al een beetje bang voor. Dat privacy gedoe ook al, wat een geneuzel. Altavista, bestaat dat nog? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
http://www.altavista.com/ Het is tegenwoordig wel van Yahoo als ik het goed heb. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 05-03-2012 22:07] |
|
Hmmm, nu nog een browser. Netscape, bestaat dat nog? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ik zou zeggen: "altavista" het eens |
|
Netschaap heeft een aantal jaren geleden een succesvolle doorstart gemaakt onder de naam Firefox ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ow, dat wist ik niet. Anyway. Google heeft een nieuw patent aangevraagd waarmee achtergrondgeluiden van een telefoongesprek worden geanalyseerd om relevantere advertenties weer te geven. Dat schrijft de website The Next Web vandaag. Het patent heet ‘Advertising based on Environmental Conditions’ en registreert achtergrondgeluiden van de beller, zoals het geluid van een sportwedstrijd of een treinstation. Als de beller vervolgens gaat internetten krijgt hij advertenties die voor hem interessant zouden kunnen zijn, zoals sportartikelen of de aanschaf van een auto. Ook zal de technologie rekening houden met de weersomstandigheden op de plaats waar de gebruiker van de smartphone zich bevindt. Als het warm is buiten, worden er meer reclames gemaakt voor airconditioning. http://www.powned.tv/nieuws/tech/2012/03/google_gaat_mobieltjes_afluist.html En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het lijkt me sterk dat ze dat er door heen krijgen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: |
|
quote: juustem! Subtiel kamerolifantje |
|
Ja, zo. Hehehe... edit: Het stond de 20ste al online. http://www.pcworld.com/article/252259/google_gets_patent_for_using_background_noise_to_target_ads.html [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 23-03-2012 20:38] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |