|
Auteur: |
|
|
Eind dit jaar gaat Thrashfest 2010 op tour door Europa. Dit rondreizende thrash metalfestival wordt aangevoerd door headliner Kreator. Andere bands zijn Exodus, Death Angel en Suicidal Angels. De tour betreft een muziekstroming die een combinatie is van heavy metal en punk en vaak sneller en agressiever wordt gespeeld, precies wat het viertal doet. Kreator stond reeds op alle metalfestivals in Europa (lees: FortaRock, Wacken Open Air, Wâldrock, Graspop, Hellfest, Metalcamp e.v.a.) en heeft een geweldige live-reputatie opgebouwd. Meer info: http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?artikelid=181747 |
|
.of DRI grmbl..keuzes. =) |
|
Normaal zou ik ja zeggen, maar ga 5 dagen daarna al naar EMM, en ja, daar spelen deze heren ook Black seeds of bunny! |
|
Meh ik vond laatste keer Melkweg vrij matig... Maar dat ligt dan meer aan het randstadpubliek. Laat mij maar lekker naar EMM gaan, zie ik ook nog Death Angel, Samael en Finntroll [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 20-10-2010 16:36] Black seeds of bunny! |
|
Melkweg zuigt! Ja hoor... |
|
quote:Death Angel komt hier ook. En ach, het randstadpubliek heb ik geen last van. Gewoon niet met de mensen praten die geen metalshirts dragen. En Eindhoven ligt in brabant en daar wonen brabanders. *griezelt* quote:Als het uitverkocht is wel, anders valt het wel mee. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 20-10-2010 16:46] |
|
quote: Jamaar ik ben Limburger, dus ik kan daar redelijk undercover :p En serieus, laatste keer melkweg was met Suicidal Angels, Belphegor en Kataklysm. Een handjevol mensen maar dat redelijk enthousiast was. Stond zelfs naast een koppeltje met nota bene Belphegor shirts, die mij debiel aankeken omdat ik me inleefde... srsly what? Om nog maar te zwijgen van de meisjes in Lolita jurkjes, waarvan er 1 zo vriendelijk was om je tegen je schenen te trappen met dr giga plateau zolen als je alleen al dr kant op keek... Nee laat maar, ik ga wel lekker naar Brabant Black seeds of bunny! |
|
quote: |
|
Tussen de Duitsers was het super, dus ik ga het gewoon ook tussen de Noord-Hollanders én Brabanders proberen |
|
Zo fietsen. =) |
|
Was weer erg gaaf, al was ik nog behoorlijk uitgeput van de nacht ervoor. Ook jammer dat ik de eindtijd iets onderschat had en het me dus een belachelijk duur parkeerkaartje én een bekeuring gekost heeft. Kut, ik had natuurlijk ook een avondkaart moeten nemen |
|
|
Index / Concerten |