IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Zondag 12 december: Kreator / Exodus / Death Angel / Suicidal Angels - Thrashfest tour 2010 @ Melkweg
Melkweg Amsterdam
Usericon van Melkweg Amsterdam
Posted 20-10-2010 16:27 by Melkweg Amsterdam Wijzig reactieProfiel van Melkweg AmsterdamQuote dit bericht

Eind dit jaar gaat Thrashfest 2010 op tour door Europa. Dit rondreizende thrash metalfestival wordt aangevoerd door headliner Kreator. Andere bands zijn Exodus, Death Angel en Suicidal Angels. De tour betreft een muziekstroming die een combinatie is van heavy metal en punk en vaak sneller en agressiever wordt gespeeld, precies wat het viertal doet. Kreator stond reeds op alle metalfestivals in Europa (lees: FortaRock, Wacken Open Air, Wâldrock, Graspop, Hellfest, Metalcamp e.v.a.) en heeft een geweldige live-reputatie opgebouwd.

Meer info: http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?artikelid=181747

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 20-10-2010 16:28 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

.of DRI grmbl..keuzes.

=)

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 20-10-2010 16:29 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Normaal zou ik ja zeggen, maar ga 5 dagen daarna al naar EMM, en ja, daar spelen deze heren ook

Black seeds of bunny!

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 20-10-2010 16:32 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Hier wel een hoop minder kutbands erbij dan op EMM en de Melkweg houdt ook meestal rekening met de mensen die met het ov zijn, dus misschien aanwezig. Is er een tijdschema?

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 20-10-2010 16:35 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Meh ik vond laatste keer Melkweg vrij matig... Maar dat ligt dan meer aan het randstadpubliek. Laat mij maar lekker naar EMM gaan, zie ik ook nog Death Angel, Samael en Finntroll

[Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 20-10-2010 16:36]

Black seeds of bunny!

Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 20-10-2010 16:39 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Melkweg zuigt!

Ja hoor...

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 20-10-2010 16:42 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2010 16:35 schreef Nyghtslave het volgende:
Meh ik vond laatste keer Melkweg vrij matig... Maar dat ligt dan meer aan het randstadpubliek. Laat mij maar lekker naar EMM gaan, zie ik ook nog Death Angel, Samael en Finntroll
Death Angel komt hier ook. En ach, het randstadpubliek heb ik geen last van. Gewoon niet met de mensen praten die geen metalshirts dragen. En Eindhoven ligt in brabant en daar wonen brabanders. *griezelt*

quote:
Op 20 oktober 2010 16:39 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Melkweg zuigt!
Als het uitverkocht is wel, anders valt het wel mee.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 20-10-2010 16:46]

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 20-10-2010 16:45 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2010 16:42 schreef bokaj het volgende:
Death Angel komt hier ook. En ach, het randstadpubliek heb ik geen last van. Gewoon niet met de mensen praten die geen metalshirts dragen. En Eindhoven ligt in brabant en daar wonen brabanders. *griezelt*

Jamaar ik ben Limburger, dus ik kan daar redelijk undercover :p

En serieus, laatste keer melkweg was met Suicidal Angels, Belphegor en Kataklysm. Een handjevol mensen maar dat redelijk enthousiast was. Stond zelfs naast een koppeltje met nota bene Belphegor shirts, die mij debiel aankeken omdat ik me inleefde... srsly what? Om nog maar te zwijgen van de meisjes in Lolita jurkjes, waarvan er 1 zo vriendelijk was om je tegen je schenen te trappen met dr giga plateau zolen als je alleen al dr kant op keek...

Nee laat maar, ik ga wel lekker naar Brabant

Black seeds of bunny!

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 20-10-2010 19:31 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 20 oktober 2010 16:42 schreef bokaj het volgende:
En Eindhoven ligt in brabant en daar wonen brabanders. *griezelt*

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 06-12-2010 11:52 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Tussen de Duitsers was het super, dus ik ga het gewoon ook tussen de Noord-Hollanders én Brabanders proberen

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 12-12-2010 17:59 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Zo fietsen.

=)

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 13-12-2010 14:55 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Was weer erg gaaf, al was ik nog behoorlijk uitgeput van de nacht ervoor. Ook jammer dat ik de eindtijd iets onderschat had en het me dus een belachelijk duur parkeerkaartje én een bekeuring gekost heeft. Kut, ik had natuurlijk ook een avondkaart moeten nemen

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 14-12-2010 22:09 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

De foto's staan online op www.metalshots.com

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com