|
Auteur: |
|
|
Ter gelegenheid van de bands twintigjarige bestaan geeft Therapy? een speciale show waarbij de band het volledige album ‘Troublegum’ en meer zal spelen. ‘Troublegum’ (1994) is Therapy?’s tweede album dat de definitieve doorbraak betekende en een hoogtepunt was voor de band op zowel artistiek als commercieel gebied. Lees meer: http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?artikelid=186955 |
|
Da's ook wat, hier ben ik ook al bij ! Vind ik ook niet |
|
Hmmmmmmmmmmm. Wel gaaf, maar die dinsdag... Over een paar jaar dus een Therapy? - special show: performing the entire classic album Infernal Love @ Melkweg? Boeiender |
|
Die is niet classic. |
|
quote: Echt wel! Boeiender |
|
FUUUUCK daar wil ik heen! Eens even kijken of dat gaat lukken... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Oeh, gaaf! Eens zien of dat gaat lukken. De vorige keer dat ik ze zag was zeer geslaagd. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Moet dat nou? Vijftien jaar terug was dat best gaaf, maar waarom moet dat nu weer helemaal opnieuw uitgekauwd worden? Verzin toch wat nieuws. Die zanger van Therapy vind ik trouwens net een dikkere versie van de sherrif uit Men in tights. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik heb al tickets, wordt mooi. Infernal Love was een kutplaat, toen Troublegum uitkwam was dat als een bom op de middelbare school, iedereen had het er over, bandjes kopieren etc. etc. |
|
Troublegum is een toffe plaat! Had ook wel heen gewild, maar EN op een dinsdag EN in Amsterdam (aka andere kant van Nederland)... Dat ga ik niet redden... |
|
Zijn er nog mensen van hier die Dinsdag graag naar Melkweg willen en nog geen kaartje hebben? Heb namelijk twee kaartjes over, en wil die voor een zacht prijsje wel verkopen. Het zijn twee e-tickets met lidmaatschap erbij. mail: wietze@poppodiumromein.nl |
|
Ik sla een keertje over, dinsdag is geen lekkere dag voor concerten wat mij betreft, en ik moet een beetje op de portefeuille letten… http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Index / Concerten |