IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Terror 23 januari @ Dynamo, Eindhoven
Speedmetalpunk
Usericon van Speedmetalpunk
Posted 21-10-2010 16:24 by Speedmetalpunk Wijzig reactieProfiel van SpeedmetalpunkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/davidvanek

De mannen van Terror komen terug naar Nederland. De groep is te omschrijven als een "snel, hard en straight to your face" hardcore band uit Amerika.

First Blood en Backtrack zullen de avond komen versterken, dit gehouden op zondag 23 januari in Dynamo.

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 21-10-2010 16:27 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Jeez dat is snel. Ze hebben net nog 2 weken geleden gespeeld in Nederland. was wel een erg geslaagd en gezellig optreden.

=)

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 21-10-2010 16:44 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

De show van afgelopen jaar in Dynamo was redelijk.
Die van februari in Baroeg was daarintegen echt geniaal.

Aanwezig.

[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 21-10-2010 18:00]

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 21-10-2010 17:55 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Baroeg was inderdaad geniaal!

Nog meer NL-shows toevallig?

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 22-10-2010 1:42 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

First Blood
Backtrack

En dan nog Terror

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 10-11-2010 13:07 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Terror mag nu wel zijn best gaan doen om een hardere show dan First Blood neer te gaan zetten.
Deze week maar eens kaarten bestellen

Speedmetalpunk
Usericon van Speedmetalpunk
Posted 16-01-2011 22:44 by Speedmetalpunk Wijzig reactieProfiel van SpeedmetalpunkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/davidvanek

quote:
Op 10 november 2010 13:07 schreef 6sic6 het volgende:
Terror mag nu wel zijn best gaan doen om een hardere show dan First Blood neer te gaan zetten.
Deze week maar eens kaarten bestellen

2 maanden verder en je hebt nog geen kaarten, luie flikker.

Maar dat First Blood overtreffen zal geen probleem zijn.

Maximum output!

http://www.vogelisms.com/

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 16-01-2011 23:47 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Zeer siked!

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 17-01-2011 13:15 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 17-01-2011 13:23 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Vet Ben, zo thuis eens even checken! Kan op m'n werk geen filmpjes afspelen.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-01-2011 12:11 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Lekkere tyfuszooi bij Terror, zin in zondag!
Roadtrip vanuit Amsterdam en dan alles afbreken met de Roffaboys

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 24-01-2011 21:49 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Allereerst: Dogeball was geniaal. De derde plaats was ons uiteindelijk gegund.

Backtrack: Dit was een pizza shoarma met cocktailsaus en cola. Niet gezien dus.

Lionheart: Bagger geluid en te hoog tough guy gehalte.

First Blood: Volgensmij had met name de zanger al flink wat geleden van deze tour. Dat was met name tussen de nummers door te horen als hij een korte speech hield. Het publiek reageerde vrij tam bij de nieuwe nummers, maar toen er nummers van Killafornia werden gespeeld ging het enigsinds los. Vrij matig optreden.

Terror: Gewoon lomp, hard, chaos en wat is Scott Vogel toch een baas. Hij weet het publiek flink op te fokken.
De nummers van Keepers Of the Faith waren live wel aardig, maar ik miste toch echt Lowest Of The Low nummers.
Mooie stagedives, mooie mosh, prima hardcoreshowtje dus

[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 24-01-2011 21:50]

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com