|
Auteur: |
|
|
Op Donderdag 27 Januari 2011 zal Axel Rudi Pell een optreden verzorgen in de Hedon in Zwolle. Support act tijdens deze tour zal de Duitse powermetalband Powerworld zijn. Tickets gaan volgende week in de verkoop en kosten € 24,- in de voorverkoop. Aanvang is 20.00uur. Meer info: www.eternalrock.nl |
|
Wanneer worden er weer non-powermetal bands in Hedon geboekt? Boeiender |
|
Heen! |
|
quote: Goh, verrassend. Boeiender |
|
quote: |
|
Leuk. Nog steeds 8 Hedon munten over. =) |
|
quote: Go Kurk GO! Boeiender |
|
quote: Sssst. =) |
|
quote: Vertel jij mij dan eens wanneer en waar ARP 8 of 10 euro goedkoper was... |
|
Vorige keer gemist in Weert. Nu ga ik er wel bij zijn, ook al moet ik daarvoor wederom naar het buitenland |
|
quote:Vind het voor Axel een vrij normale prijs, blij dat het eindelijk eens in de buurt is! (10 min lopen ) |
|
Weet ik veel maar het val mij wel vaker op dat hedon vrij duur is in vergelijking met andere clubs waar de zelfde bands staan bijvoorbeeld Testament in hedon iets van 25 euro in Atack 15 euro. Zelf bij een band als de peterpan zie je dat als ik jet goed begrijp krijcht hedon ook subsidie net als elders dus ik vind het een beetje vreemd. Wel tof dit dit soort dingen geboekt worden trouwens. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Weet je wat Axel als merchandise zou moeten verkopen? Pinda's in de schil! En ze dan omdopen tot de 'Axel Rudi Pellpinda'. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: is dan ook wel weer erg goedkoop...niet dan? |
|
quote: joajoa, jij gritst toch altijd als eerste de kaartjes weg die popfront van hedon krijgt? |
|
quote: LOL. --------------> . Boeiender |
|
Kurk is dan ook de enige pofront ganger die ARP tof vind dus ik zie het probleem niet zo eigenlijk Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Niet altijd, gastenlijstplaatsen zijn ook beperkt tegenwoordig. Heb gisteren braaf gewoon een kaartje gekocht |
|
*kick* Zin in! |
|
quote:Nou Kurk, laat je het weten als er geneukt is? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: |
|
En, hoe was het? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Index / Concerten |