IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Through The Struggle
Jezcore
Usericon van Jezcore
Posted 25-10-2010 12:12 by Jezcore Wijzig reactieProfiel van JezcoreQuote dit bericht

Hey Zware metalheads,

Ik en de rest van onze band hebben afgelopen weekend onze eerste demo opgenomen. Nu zijn wij natuurlijk reuze benieuwd naar wat mensen er van vinden. Zelf was het voor mij de eerste keer in een studio. En is het boven mijn verwachtingen geworden. Het zijn nog niet afgemixte versies. En ons (persoonlijke) vetste nr komt er pas op zodra die afgemixt is.

www.myspace.com/throughthestrugglenl

De mcd met 5 Nummers komt uit 27november. The suffocating fallen gaat die heette.

Tevens zijn we ook te zien op te hellfest in groesbeek 27november. Waar de cd release ook is.

In januari zijn we met moshcafe in arnhem samen met 8 control,samaritan en bloodtrial!
Enjoy!

EDIT: 2 TRACKS VAN DE MINI CD ZIJN GEUPLOAD,EN AFGEMIXT! Luister en huiver

[Dit bericht is gewijzigd door Jezcore op 05-11-2010 18:41]

Keep it Thrashy

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-10-2010 13:08 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

En wat voor muziek is het?

Ps: het staat een stuk netter als je zou schrijven: "De rest van de band en ik". Althans als je per se een onderscheid wilt maken tussen jezelf en je bandgenoten.

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 25-10-2010 13:09]

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Jezcore
Usericon van Jezcore
Posted 25-10-2010 13:29 by Jezcore Wijzig reactieProfiel van JezcoreQuote dit bericht

Nee ik wil geen onderscheid. Maar omdat ik post onder mijn account en niet de hele band zei ik dat.

Het is moderne hardcore met putgrunt beatdown.

Keep it Thrashy

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-10-2010 13:37 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Je ziet er trouwens behoorlijk oud uit voor iemand die in 1998 geboren is.

En dat je ouders het goed vinden dat je op die leeftijd al tattoo's laat zetten.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-10-2010 13:38 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

En wat is een 'putgrunt beatdown'?

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-10-2010 13:40 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

12 jaar en een putgrunt, curieus.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 25-10-2010 13:41 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Aardige Pro-Pain ripoff waar je 10 jaar geleden misschien nog wel een klein jeugdhonk halfvol mee zou krijgen

Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-10-2010 13:58 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Ondanks de kutproductie klinkt het wel als iets wat lekker agressief is. Volgens mij knalt dit live wel aardig.

Je moeder.

Jezcore
Usericon van Jezcore
Posted 25-10-2010 14:04 by Jezcore Wijzig reactieProfiel van JezcoreQuote dit bericht

Het gaat er niet om of je zalen vol krijgt of niet. Wij maken muziek voor de lol. En om onze agressie ergens in kwijt te kunnen. De productie is overigens minder omdat het de eerste demo is. Dus het budget heeft het ook niet toegelaten om een hele professionele studio te betalen.

Wij zijn er iig trots op. En ik ben overigens uit 88 weet niet waar ik 98 neer heb gezet.

Live gooien wij er inderdaad heel veel leven in. Dat zou je zelf moeten aanschouwen om daar over te oordelen. Het is overigens ook niet echt muziek in het straatje van de meeste hier.

Maar voor de liefhebbers hopen we toch wat leuke plaatjes te hebben gemaakt!

Btw een putgrunt beatdown. Beatdown is een genre,zoals in blood we trust,nasty,enemy ground etc.
Mensen noemen het een putgrunt,dus dat zeg ik er bij.

Thnx voor de reacties

[Dit bericht is gewijzigd door Jezcore op 25-10-2010 14:06]

Keep it Thrashy

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 25-10-2010 14:09 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Ik zal het binnenkort eens checken Jez.

Nijmegeeuuh!

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-10-2010 14:42 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2010 14:04 schreef Jezcore het volgende:
Wij zijn er iig trots op. En ik ben overigens uit 88 weet niet waar ik 98 neer heb gezet.

Hahaha jammer wel, ik had het wel mooi gevonden, 12-jarigenherrie.

Verder is hardcore/beatdown niks voor mij en vind ik het vast vreselijk, maar veel succes & plezier met je band .

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 25-10-2010 17:58 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Heb de nummers een paar keer gehoord en ben erg benieuwd naar de afgemixte versies volgende week! Daarom is de productie nu nog matig, reactie op de post van Karnivoor . Het zal nog wel een stuk beter worden neem ik aan.

Zie jullie snel weer live .

Jezcore
Usericon van Jezcore
Posted 05-11-2010 18:42 by Jezcore Wijzig reactieProfiel van JezcoreQuote dit bericht

2 Afgemixte tracks online van de Minicd. Luister en huiver! (Op myspace)

Keep it Thrashy

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 05-11-2010 20:11 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Godver ja, die beatdown in It Drives Us to Survive is zoals het moet zijn. Beetje slechte productie (kan ook aan mijn kutboxen liggen), maar ik trek dit soort Nasty- en Enemy Ground-achtig spul wel!

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Jezcore
Usericon van Jezcore
Posted 06-11-2010 8:48 by Jezcore Wijzig reactieProfiel van JezcoreQuote dit bericht

Myspace maakt de kwaliteit minder. Over een klein uurtje kan je op de myspace die 2 tracks downloaden. De rest kan je horen zodra 27ste de mini cd te koop is.

[Dit bericht is gewijzigd door Jezcore op 06-11-2010 8:56]

Keep it Thrashy

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com