IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : GRASPOP Volgende pagina
gerb mania
Usericon van gerb mania
Posted 20-06-2001 12:05 by gerb mania Wijzig reactieProfiel van gerb maniaQuote dit bericht

Zaterdag is het eindelijk weer zo ver...dan gaan we weer met z'n allen naar Dessel(, om naar de metalmeeting te gaan...
Ik wens iedereen veel plezier daar
groetjes Gerb Mania

Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 20-06-2001 20:37 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Hahaha!
Ik ga vrijdag lekker al naar het campingfest waar oa. Nevermore voor ons veel 'herrie' gaat maken en gaat
In ieder geval wens ik iedereen veel plezier die naar wietpop gaat en luitjes....
Keep on banging those heads!!!

~ By the fallen one I shall arise ~

farbeyonddrunken
Usericon van farbeyonddrunken
Posted 21-06-2001 22:47 by farbeyonddrunken Wijzig reactieProfiel van farbeyonddrunkenQuote dit bericht

Ha morgenvroeg moet het gebeuren,Belgie onveilig maken.
Belangrijkste heb ik al, alcohol

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 22-06-2001 12:05 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik ben in Belgie, daar WOON ik namelijk, en ik kan niet naar Graspop ik heb namelijk géén geld, ik heb nog drie onnozele frankjes op m'n rekening, maar ik WIL GDVDMM WEL naar Graspop, niet voor de bands, der is geeneen die ik wil zien, maar wel voor de sfeer er de gezelligheid... IK WIL NAAR GRASPOP...

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 22-06-2001 13:41 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Ik moet woensdag afstuderen, dus ik kan ook niet naar Graspop

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-06-2001 14:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Alvast succes ...

amy
in tragedies we play.......
Usericon van amy
Posted 22-06-2001 15:05 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

*alarmbelltjes* Suus, toch alleen afstuderen en niet je diploma in ontvangst nemen he?

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 22-06-2001 15:09 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ja, succes, sterkte, enzow...

Dead things grow from deep inside...

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 22-06-2001 16:51 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2001 15:05 schreef amy het volgende:
*alarmbelltjes* Suus, toch alleen afstuderen en niet je diploma in ontvangst nemen he?
Nee, alleen afstuderen, diplomauitreiking is 19 juli!

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

amy
Usericon van amy
Posted 22-06-2001 16:55 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

Gelukkig maar! Dan heb ik de goeie dag vrij gehouden!

jimmeke
UP THE IRONS !!!!!
Usericon van jimmeke
Posted 22-06-2001 18:34 by jimmeke Wijzig reactieProfiel van jimmekeQuote dit bericht

Yeeeaaaah ..... Coooool !!!!!!!!
Vandaag Vrijdag start GRASPOP 2001 !!!!

Maar ....... die klojo's bij mij op't werk hebben mijn verlof voor het hele weekend geschrapt .

Dus .... No graspop voor mij dit jaar.

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 22-06-2001 19:38 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 22 juni 2001 18:34 schreef jimmeke het volgende:
Maar ....... die klojo's bij mij op't werk hebben mijn verlof voor het hele weekend geschrapt .

Wat een honden

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 23-06-2001 21:13 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Kan ook niet gaan-is écht wel kl!§ç?te.Reden:heb nog wat administratie in orde te brengen(lees:papier-f&$^ing -werk)en dat moet per se maandag af...die deadlines ook...

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 24-06-2001 23:43 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2001 13:41 schreef suzanne het volgende:
Ik moet woensdag afstuderen, dus ik kan ook niet naar Graspop

good luckz

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 25-06-2001 9:05 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Hoe is't eigenlijk geweest?Kan niet wachten om indrukken
op te vangen...

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 25-06-2001 9:51 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Jep, idem, ben ook wel benieuwd!

amy
Usericon van amy
Posted 25-06-2001 11:11 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

Ik vond het echt geweldig! We hebben een aantal enorm strakke optredens gezien en het weer en de sfeer was echt helemaal top.

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 25-06-2001 13:47 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Ben ook niet geweest.

Reden #1: geen zin
Reden #2: tis Graspop

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

amy
Usericon van amy
Posted 25-06-2001 14:13 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2001 13:47 schreef Lord Morgoth het volgende:Reden #2:'t is Graspop

Zolang er goede bands op een festival komen, kan het mij persoonlijk aan mijn reet roesten hoe een festival heet!

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 25-06-2001 16:39 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Ilse de lange, Anouk, Johan?? Ja ach, tis mijn smaak niet...

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 25-06-2001 16:43 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

en wat hebben die ermee te maken?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-06-2001 17:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Muts Morgoth haalt volgens mij GRASpop en PARKpop door mekaar

|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 25-06-2001 17:29 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

Oh, ok. 'k Dacht al dat ik spoken begon te zien of zo...

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 25-06-2001 19:08 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2001 16:39 schreef Lord Morgoth het volgende:
De mijne ook niet, maar ik ben ooit wel op Parkpop geweest. Geen idee wat er toen speelde, maar de combinatie bier, goed gezelschap, mooi weer en een gezellige sfeer zijn wat mij betreft voldoende. Ik ga dan ook niet naar een festival voor alleen de muziek!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-06-2001 19:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2001 19:08 schreef suzanne het volgende:
De mijne ook niet, maar ik ben ooit wel op Parkpop geweest. Geen idee wat er toen speelde, maar de combinatie bier, goed gezelschap, mooi weer en een gezellige sfeer zijn wat mij betreft voldoende. Ik ga dan ook niet naar een festival voor alleen de muziek!

Ik vind festivalletjes zowiezo altijd wel leuk .. muziek boeit me dan effe niet zo erg. Het valt me trouwens op dat op elk pietluttig festivalletje er altijd wel metalheads en goothjes zijn, zelfs al staat er geen metal of gothic

amy
Usericon van amy
Posted 27-06-2001 11:06 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2001 16:39 schreef Lord Morgoth het volgende:

Dat is dan maar goed ook dat die niet op Graspop speelden, maar op Parkpop. Wel van de partij waren Six feet under, COF, the Haunted, Marduk en vele anderen. Sounds better huh?

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com