|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hahaha! Ik ga vrijdag lekker al naar het campingfest waar oa. Nevermore voor ons veel 'herrie' gaat maken en gaat In ieder geval wens ik iedereen veel plezier die naar wietpop gaat en luitjes.... Keep on banging those heads!!! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Ha morgenvroeg moet het gebeuren,Belgie onveilig maken. Belangrijkste heb ik al, alcohol |
|
Ik ben in Belgie, daar WOON ik namelijk, en ik kan niet naar Graspop ik heb namelijk géén geld, ik heb nog drie onnozele frankjes op m'n rekening, maar ik WIL GDVDMM WEL naar Graspop, niet voor de bands, der is geeneen die ik wil zien, maar wel voor de sfeer er de gezelligheid... IK WIL NAAR GRASPOP... |
|
Ik moet woensdag afstuderen, dus ik kan ook niet naar Graspop I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Alvast succes ... |
|
*alarmbelltjes* Suus, toch alleen afstuderen en niet je diploma in ontvangst nemen he? |
|
Ja, succes, sterkte, enzow... Dead things grow from deep inside... |
|
quote:Nee, alleen afstuderen, diplomauitreiking is 19 juli! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Gelukkig maar! Dan heb ik de goeie dag vrij gehouden! |
|
Yeeeaaaah ..... Coooool !!!!!!!! Vandaag Vrijdag start GRASPOP 2001 !!!! Maar ....... die klojo's bij mij op't werk hebben mijn verlof voor het hele weekend geschrapt . Dus .... No graspop voor mij dit jaar. |
|
quote:Wat een honden |
|
Kan ook niet gaan-is écht wel kl!§ç?te.Reden:heb nog wat administratie in orde te brengen(lees:papier-f&$^ing -werk)en dat moet per se maandag af...die deadlines ook... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: good luckz |
|
Hoe is't eigenlijk geweest?Kan niet wachten om indrukken op te vangen... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Jep, idem, ben ook wel benieuwd! |
|
Ik vond het echt geweldig! We hebben een aantal enorm strakke optredens gezien en het weer en de sfeer was echt helemaal top. |
|
Ben ook niet geweest. Reden #1: geen zin Reden #2: tis Graspop Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Zolang er goede bands op een festival komen, kan het mij persoonlijk aan mijn reet roesten hoe een festival heet! |
|
Ilse de lange, Anouk, Johan?? Ja ach, tis mijn smaak niet... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
en wat hebben die ermee te maken? |
|
Muts Morgoth haalt volgens mij GRASpop en PARKpop door mekaar |
|
Oh, ok. 'k Dacht al dat ik spoken begon te zien of zo... |
|
quote:De mijne ook niet, maar ik ben ooit wel op Parkpop geweest. Geen idee wat er toen speelde, maar de combinatie bier, goed gezelschap, mooi weer en een gezellige sfeer zijn wat mij betreft voldoende. Ik ga dan ook niet naar een festival voor alleen de muziek! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Ik vind festivalletjes zowiezo altijd wel leuk .. muziek boeit me dan effe niet zo erg. Het valt me trouwens op dat op elk pietluttig festivalletje er altijd wel metalheads en goothjes zijn, zelfs al staat er geen metal of gothic |
|
quote: Dat is dan maar goed ook dat die niet op Graspop speelden, maar op Parkpop. Wel van de partij waren Six feet under, COF, the Haunted, Marduk en vele anderen. Sounds better huh? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |