|
Auteur: |
|
|
Je hebt mail |
|
succes!!! signature |
|
Is geen PM hier |
|
mail naar bert.devisscher at telenet dot be aub |
|
oude adres bestaat niet meer... website ook niet meer trouwens [Dit bericht is gewijzigd door Wanhoop op 26-10-2010 13:02] |
|
Dan heb je nu wel mail |
|
Mail van meerdere mensen zelfs Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Roermond is erg geliefd Welke bands heb je in gedachten? Ik ben trouwens zelf met een redelijk bekend Scandinavisch black metal bandje bezig voor april en zoek ook 1 Belgisch optreden [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 26-10-2010 18:17] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik bespreek geen details op dit forum hoor, mail me even aub |
|
quote:Doe ik als ik terug ben uit Moskou Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Moeten wij ook doen, want ik vermoed dat wij met andere Noorse bands bezig zijn ;-) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Faanjefell? signature |
|
quote: Ik ben met Faanefjell bezig, Hub denk ik niet :p Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
of Dead To This WOrld nee... Fejd? andere folk... kweenie meteen signature |
|
Nee, geen Faanefjell hier Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ik weet niet waar jij mee bezig bent hehe, wel weet ik dat ik met iets bezig ben waar ik nog niemand anders van verteld heb.....vertel ik als ik terug ben uit Moskou, dan moeten we maar eens bellen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
@ Bert: die band waar jij het over had heeft al contact gezocht aangaande een show (ken hem al wat jaartjes) dus dat zal wel goed komen hier....wel eerst effe overleggen met Xander aangezien hij planningen maakt hier. Maar ik ben iig geinteresseerd, wilde hem zelfs al veel eerder eens naar hier halen want het is een gave band. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
de plannen zijn een beetje veranderd maar om een lang verhaal kort te maken: de affiche is rond en hier is ze dan: reserveren kan vanaf nu via nepherex AT telenet DOT be info@ niet meer in gebruik |
|
signature |
|
Helaas geen Voluspaa Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
NephereX-fest V - Zaterdag 23 april: T.e.m. zaterdag 2 april kan je je ticket kopen voor 10 EUR i.p.v 12 EUR VVK. ADK betaal je 15 EUR. Bestellen kan via http://www.jhzenith.be/nl/tickets.aspx |
|
signature |
Index / Concerten |