|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
zondag aanwezig |
|
zin in PW!! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Kaarten gefixt. Lekkah! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Verdomme!!! Wat was ik morgen graag naar Tilburg gekomen. Maar ik kan niemand meekrijgen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
dan ga je toch (alleen) 100% anti-Kvelgeest |
|
Zou kunnen, maar echt gezellig is het natuurlijk niet. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Al je virtuele vrienden zijn er! |
|
Hey Dennis! Dr ook bij? [edit]dennis renYek that is [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-03-2011 19:04] |
|
Yep! Met heel ex 777 en nog wat lui. Ik geloof in totaal 10 man ofzo Nice Long time nog see dude! |
|
Cool! En idd, long time! Bis morgen! |
|
Nice! Ik ben al redelijk oppe tijd en ik hoef eens niet zelf te rijden muhahahaha |
|
zet die baco's maar vast koud dus ofnie haha Gezellig |
|
Woehahaha! |
|
Het is toch "aan". De kaartjes zijn binnen! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Nog minder dan 12 uur! Vooral zin in Psychotic Waltz |
|
quote: +1 I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: +2 " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
jezus wat was PW kort zeg.. maar heerlijk.. wat een goeie muzikanten... de rest niet gezien... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
1e bands + PW gemist, nevermore was wel ok; maar niet geweldig; helaas ook een stuk van gemist.Waarschijnlijk net de gave nummers Symphony X maakte het wel goed.. alleen dat einde;ik hou niet van zulk gezwets maar ach. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
oh zag ik jou dus toch wel! 1e band euh niet mijn ding Mercenary aangename verrassing met die nieuwe zanger/bassist! PW was genieten! Vroeger vaak live gecheckt, dat evenaarden ze niet, maar toch, heerlijk En SymX rulede. Nevermore trouwens ook erg vet! Mooi dagje |
|
Omdat het in Antwerpen zo gaaf was nog maar een keer gegaan. Mooie bijkomstigheid dat er een paar weken tussen beide avonden zat. Thaurorod deze keer gemist, maar voor de rest grotendeels dezelfde indruk als vorige keer. Mercenary blijft een beetje wennen in de nieuwe bezetting. De niet al te makkelijke muziek van Psychotic Waltz heeft goed geluid nodig om fatsoenlijk over te komen, en gelukkig was dit nu beter in orde dan in Antwerpen. Ook Nevermore was erg goed bezig, Warrel Dane kon zelfs z’n teksten onthouden. En afsluiter Symphony X had het publiek geheel terecht weer volledig op z’n hand. Symphony X ga ik morgen nog een keer bekijken, maar dan helaas zonder de raffel topbands in het voorprogramma. Hopelijk spelen ze dan wel een langere set. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 21-03-2011 17:33] |
|
quote: Ja; ik ben ietwat veranderd Ik had jou + natasje ook gezien maar jullie keken steeds net de andere kant uit Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Vooral een gezellig dagje, met veel bekenden Qua bands vond ik Psychotic Waltz het gaafste, benieuwd naar het aangekondigde nieuwe album! Hoewel de optredens van Nevermore en Symphony X verder stonden als een huis, blijft hun muziek gewoon niet mijn ding. Bij Nevermore blijft de zang een minpunt, Symphony X is me gewoon te cheesy. Russell Allen blijft overigens wel een superzanger zeg www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Voor degenen die zich ergerden aan de korte speeltijd van Symphony X door het uitgebreide voorprogramma: op de huidige tour met slechts een B-band (Power Quest) als support spelen ze maar twee of drie nummers meer. Wel weer erg goed overigens. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 23-03-2011 10:24] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |