|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag 3 december JC Staddijk, Nijmegen HAIL OF BULLETS STORMRIDER (metalcovers) JAWANOUPOZZIE Open: 19.00 uur Aanvang: 19.30 uur Entree: 10 euro Info & reserveren: www.staddijk.nl [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 28-10-2010 14:46] |
|
Hopen dat ik dan kan |
|
Ik ben er waarschijnlijk ook bij |
|
Hmm, Stormrider. Tempting. Boeiender |
|
|
|
quote: Doen Mathieu, samen hossen op alle klassiekertjes |
|
Reprazent, jewetzelf. Ja hoor... |
|
Aanwezig! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Helaas ben ik de bob, maar dat gaat de pret niet drukken |
|
Thieu, ga je nou nog?!! t is trouwens 12.50 en niet 10 euro zoals in de eerste post staat. |
|
Morgenavond! |
|
Gezien de onlogische logistiek zal ik helaas niet aanwezig zijn... Boeiender |
|
Ik wil ook, maar vrijdag avond en 2u+ rijden is niet handig, dus afwezig |
|
Zin hierin, helaas de bob, maar auto gevuld met 4 dames hoppaaaa hehe |
|
Neh, zonde van mijn geld en Staddijk is een ramp om te bereiken. |
|
Ik roep al weetikhoeveel concerten dat het nu echt de laatste is, maar ik wil hier toch wel graag heen. Dus ritje geregeld, en toch maar aanwezig morgen. Waarschijnlijk wel zittend op zo'n draaibarkruk, maar dat mag de pret niet drukken |
|
Godverdomme, ik krijg de auto niet mee van mijn ouders dus dit gaat hem niet worden voor mij . |
|
Hail of Bullets was erg gaaf! Goede interactie met het publiek en lekker beukende muziek! En nu een beukende kop van de drank, lekker die kater! |
|
quote: HoB was gaaf. Lekker sfeertje zo'n kleine hut. En Stormrider, nog nooit eerder gezien.... wat is die gitarist geweldig, zeg. Marcel Coenen, wat een baas. Sowieso een te gekke band! Veel energie, veel enthousiasme. maar dat was denk ik wel voor alle bands te zeggen, die avond. Wel wreed slecht bereikbaar met OV... althans, als je op de heenweg verkeerd loopt vanaf de bus. Staat nergens ene ruk aangegeven. Ja hoor... |
|
quote: Nou inderdaad zeg, echt super goed! Nooit gedacht dat ik een coverband leuker zou vinden dan Hail of Bullets. Hoewel ik moet zeggen dat dit wel de beste show is die ik tot nu toe heb gezien van HoB |
|
quote: En, lekker ranja gedronken met paps en mams op de bank? Bla |
|
quote: Neuh, ben met de trein nog naar Nijmegen gegaan en heb daar gefeest in de Dollars |
|
Die 4 lekkere dames wilden zeker niet mee in de trein, ondanks je kortingskaart? Bla |
|
quote: Ik denk dat het probleem eerder was dat ze geen zin hadden om op de eerstvolgende trein in de ochtend te wachten . |
|
quote: Je had beter eerst naar Staddijk kunnen komen en dan naar de stad. Dubbel feest. Hail of Bullets een keer op een Beukfeest? Het eerste jubileum (beukfeest nr 10.) zit er toch ook aan te komen? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |