|
Auteur: |
|
|
Op zondag 13 maart is Paganfest 2011 in de Melkweg met Eluveitie / Korpiklaani / Unleashed / Moonsorrow / Varg / Kivimetsän Druidi / Heidevolk / Grailknights. De aanvang is 14.00 uur en kaarten zijn € 27,50 + lidm. Kaarten zijn verkrijgbaar via Ticketservice en Melkweg. De vvk is onlangs gestart. Meer informatie: www.melkweg.nl |
|
Ik twijfel nog steeds of ik naar de Melkweg ga of de 013... Maar ik ga sowieso naar 1 van die 2 in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
En als je een gratis kaart hiervoor wil winnen moet je even op www.metal-exposure.com kijken |
|
Morgen, heb er zin an! Linda, ben jij ook nog daar aanwezig of niet? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
nee, helaas niet :-( red het niet qua kosten. Kaartje zou nog wel lukken, maar ik zit dan ook nog met de kosten van de treinreis. en dat wordt net iets teveel voor mijn budget deze maand.. in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
Oeh, dat kan ik me goed voorstellen ja Nou ja, we komen elkaar dan vast nog wel ergens anders tegen haha. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
vast wel :-) in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
Nou veel plezier vanmiddag/vanavond en laat ff weten hoe het was. |
Index / Concerten |