IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Grind the NaziScum fest 2011
herrie
Usericon van herrie
Posted 29-10-2010 16:52 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

MR. N. gevraagd de poster te plaatsen, maar damn,

o.a. Blood I Bleed, Massive Assault en Yacopsae!

24 en 25 juni!

[Dit bericht is gewijzigd door herrie op 29-10-2010 16:54]

john doe
Usericon van john doe
Posted 29-10-2010 17:18 by john doe Wijzig reactieProfiel van john doeQuote dit bericht

Komt Skrewdriver ook?

herrie
Usericon van herrie
Posted 29-10-2010 17:19 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

Na verloop van tijd en verandering van de oorspronkelijke bezetting ondervond de band een ruk naar rechts. Skrewdriver begon racistische teksten te brengen, zoals White Power, When The Boat Comes In, e.d.

ik hoop het!

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 29-10-2010 17:20 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 29 oktober 2010 16:52 schreef herrie het volgende:
o.a. Blood I Bleed, Yacopsae!

Kijk dit gaat ergens over!

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

herrie
Usericon van herrie
Posted 29-10-2010 17:21 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

zekers!

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 29-10-2010 17:40 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Wel erg ruk dat het in hetzelfde weekend als Deathfeast is.

=)

herrie
Usericon van herrie
Posted 29-10-2010 18:03 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

nee, da's echt niet ruk... da's om een scheiding aan te brengen in soorten bezoekers (*realiseert zich dat dit een erg boute opmerking is*)

NotYourBitch
Posted 29-10-2010 18:14 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Deathfeast is een erg gaaf festival en was toen 2e weekend van juni. nu dus godverdomme 3e weekend.
Ik wil ook graag naar GtNS. Mara ja ik heb nog lange tijd om te wikken en te wegen.

=)

herrie
Usericon van herrie
Posted 29-10-2010 18:16 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

zo is dat! het ligt dus niet aan GTNS! ennuh, deze editie gaan we i.i.g. met 2 auto's en blijven we pitten, dus wellicht wil en kun je mee! gokkertje van me!

NotYourBitch
Posted 29-10-2010 18:50 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Ja ik zag al dat jullie dit jaar ook weer spelen.
Dat maakt het overwegen wellicht makkelijker.
OOk omdat er nog meer bekenden spelen.

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 29-10-2010 18:51]

=)

Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 29-10-2010 19:57 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Ik heb wel zo'n bloedhekel aan festivals met een politieke lading. Ik neem aan de de meeste bezoekers morgen op de pre party zijn in Amsterdam?

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 29-10-2010 19:59 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ach, men doet niet meer als lam zijn daar.
Muziek of politiek word weinig mee gedaan haha

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 29-10-2010 20:03 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

Filthy Charity

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 29-10-2010 20:16 by Watzitjehaarleuk Wijzig reactieProfiel van WatzitjehaarleukQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2010 19:59 schreef jbassist het volgende:
Ach, men doet niet meer als lam zijn daar.
Muziek of politiek word weinig mee gedaan haha

Het draait toch maar om twee dingen: Bier en wijven. Net als Bio - Dome.

Vivaaaa los Biodome!

Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!

herrie
Usericon van herrie
Posted 30-10-2010 13:55 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2010 19:57 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Ik heb wel zo'n bloedhekel aan festivals met een politieke lading. Ik neem aan de de meeste bezoekers morgen op de pre party zijn in Amsterdam?

afgelopen jaar was de sfeer zeer gemoedelijk... te vergelijken met stonhenge / punxpicnick (te Melderslo. de locatie is historisch en de hele entourage prachtig. Tja, politieke lading, er was toch ook een tijd dat je met TMDC "support Danmark" op de site had staan... is toch een een politieke lading? in ieder geval een mooi feestje daar! anders ga je mee? komen wij live ook wat beter uit de verf!

HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 26-06-2011 17:45 by HRI Wijzig reactieProfiel van HRIQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

hoop lol gehad met Massive assault... vroeg vertrokken om op tijd te zijn, eenmaal daar: jullie spelen om 21:30 uur i.p.v. 16:30u... goed, dat betekent in ons geval dus problemen...

co-operation not competition!

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 26-06-2011 20:55 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2010 20:16 schreef Watzitjehaarleuk het volgende:
Het draait toch maar om twee dingen: Bier en wijven. Net als Bio - Dome.

Vivaaaa los Biodome!

ik kan me niet herinneren dat daar mooie vrouwen waren 2 jaar geleden.

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 26-06-2011 20:55 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

En dat lag niet aan de drankconsumptie, denk ik

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-06-2011 10:28 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 26 juni 2011 20:55 schreef Sjon het volgende:
ik kan me niet herinneren dat daar mooie vrouwen waren 2 jaar geleden.

Hehe, of je moet van oud ijzer houden...

Boeiender

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com