|
Auteur: |
|
|
Komt Skrewdriver ook? |
|
Na verloop van tijd en verandering van de oorspronkelijke bezetting ondervond de band een ruk naar rechts. Skrewdriver begon racistische teksten te brengen, zoals White Power, When The Boat Comes In, e.d. ik hoop het! |
|
quote: Kijk dit gaat ergens over! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
zekers! |
|
Wel erg ruk dat het in hetzelfde weekend als Deathfeast is. =) |
|
nee, da's echt niet ruk... da's om een scheiding aan te brengen in soorten bezoekers (*realiseert zich dat dit een erg boute opmerking is*) |
|
Deathfeast is een erg gaaf festival en was toen 2e weekend van juni. nu dus godverdomme 3e weekend. Ik wil ook graag naar GtNS. Mara ja ik heb nog lange tijd om te wikken en te wegen. =) |
|
zo is dat! het ligt dus niet aan GTNS! ennuh, deze editie gaan we i.i.g. met 2 auto's en blijven we pitten, dus wellicht wil en kun je mee! gokkertje van me! |
|
Ja ik zag al dat jullie dit jaar ook weer spelen. Dat maakt het overwegen wellicht makkelijker. OOk omdat er nog meer bekenden spelen. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 29-10-2010 18:51] =) |
|
Ik heb wel zo'n bloedhekel aan festivals met een politieke lading. Ik neem aan de de meeste bezoekers morgen op de pre party zijn in Amsterdam? |
|
Ach, men doet niet meer als lam zijn daar. Muziek of politiek word weinig mee gedaan haha "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Filthy Charity IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Het draait toch maar om twee dingen: Bier en wijven. Net als Bio - Dome. Vivaaaa los Biodome! Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote: afgelopen jaar was de sfeer zeer gemoedelijk... te vergelijken met stonhenge / punxpicnick (te Melderslo. de locatie is historisch en de hele entourage prachtig. Tja, politieke lading, er was toch ook een tijd dat je met TMDC "support Danmark" op de site had staan... is toch een een politieke lading? in ieder geval een mooi feestje daar! anders ga je mee? komen wij live ook wat beter uit de verf! |
|
hoop lol gehad met Massive assault... vroeg vertrokken om op tijd te zijn, eenmaal daar: jullie spelen om 21:30 uur i.p.v. 16:30u... goed, dat betekent in ons geval dus problemen... co-operation not competition! |
|
quote: ik kan me niet herinneren dat daar mooie vrouwen waren 2 jaar geleden. |
|
En dat lag niet aan de drankconsumptie, denk ik |
|
quote: Hehe, of je moet van oud ijzer houden... Boeiender |
Index / Concerten |