|
Auteur: |
|
|
Wellicht is je band binnenkort van plan nieuw materiaal op te gaan nemen. Right Track biedt deze dienst aan. Voor 300 euro is het al mogelijk om een EP op te nemen en voor 600 euro al een full length. Voor een voorbeeld van de mogelijke kwaliteit verwijs ik door naar het debutalbum Wasteland van de band Starve, integraal op starve.bandcamp.com te beluisteren. Voor meer informatie over bijvoorbeeld prijs of voorzieningen, schroom niet om een mailtje naar info [at] right-track.nl te sturen. Hopelijk tot snel! www.right-track.nl |
|
Oh sorry ik had hem op de stille stand staan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
sludge = hype. DOEI IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
up |
|
Beetje te veel vrije tijd? |
|
Knippenplakken!1 Je moeder. |
|
quote: Zo zo, een Macbook, middeklasse interface en wat mics. Is dat niet wat weinig om jezelf studio te noemen, laat staan 600 euro te vragen? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Daarom waarscheinlijk alleen stoner en sludge want dat hoort tog as een stofzuuger te klinken hehehe Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Deze gast heeft waarschijnlijk een sjaal om. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Dan ken je duidelijk Starve niet... |
|
"mogelijke kwaliteit" Een beetje onzorgvuldig geformuleerd: alsof het voorbeeld een toevalstreffer was.... Btw, is het in. of ex. BTW? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Ik ken starve idd niet maar het zal wel zwaar/lomp en traag klinken met een of anderre schreew zanger. Ik blijf 600 euro gewoon veel geld vinden voor iets wat de meeste muzikanten waarschijnlijk ook op hun slaapkamertje hebben staan en ook goeie kwalitijd mee opnemen, voorbeelden zat van dat soort huisvlijt dunkt me. Ook raar dat ze zich op 1 stijl vast pinnen, daarmee beperk je jezelf wel heel erg in een toch al volle markt lijkt me. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Prijzen zijn 600 euro inclusief btw. Andere stijlen kunnen uiteraard ook goed worden opgenomen. |
|
Inclusief of exclusief het blijft veel geld voor voor het gebodene vind ik Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Blijft raar om te adverteren met een bepaalde stijl dan, een interface en wat veel gebruikte microfoons zijn nou niet bepaald speciaal voor Sludge gemaakt. Is gewoon veeeeeels te veel geld voor een studio die met gemak in twee Eastpacks gaat. De gemiddelde muzikant die wel eens thuis was opneemt (that includes ikzelf) hebben over het algemeen een vergelijkbaar arsenaal als het al niet meer is. Eens even wat opgezocht voor een prijsvergelijking: Studio Spitsbergen: 3 dagen, 3 overnachtingen, 500 cd's voor 2000 euro. Dan heb je de beschikking tot een studio die genoeg apparatuur in huis heeft om een appartementje in Oud-Zuid van te kopen. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Godver.. Wilde net de studio boeken, kom ik erachter dat we geen sludge-band zijn. Ohwell. Andere studio dan maar... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Index / Heavy Metal |