|
Auteur: |
|
|
The Story of Anvil is echt mooi. Tranentrekker, en aanrader! |
|
Zeker, vette documentaire. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 30-10-2010 0:14] |
|
Classic albums, dat was toch een serie? Ik heb iig electric ladyland van hendrix ooit gezien. Op de vpro, dacht ik. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Classic Albums is idd een serie, ze hebben ook afleveringen over The number of the beast en A night at the opera. Zeer de moeite waard. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Er schiet me nu iets meer te binnen. Bat out of hell van meat loaf was ook een aflevering. Ik vond het erg gaaf, als muzikant zijnde. In die aflevering van hendrix ontdekte ik dat brian jones (the stones, rip) maar wat graag mee wilde doen aan electric ladyland. Maarre. Was gewoon niet zo goed wat hij deed tijdens die sessie. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ken ik niet, maar ze zijn wel goed dus? |
|
Zeker weten - afgezien van de anekdotes wordt ook heel veel verteld over de nummers en de opnames door (ex-)bandleden, producers etc. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Geen kabel of highspeedinternet is op zo'n moment wel een beetje frustrerend! One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
Met kabel zonder BBC 4 schiet het ook niet op. Je moeder. |
|
quote: Thanks, mijn frustratie is al wat minder nu, haha. One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
You're welcome. Je moeder. |
|
BBC iplayer doet het ook niet, ik word zelfs na 2 vragen uit de enquete geschopt. |
|
Steek die BBC4 van je daar waar het licht nooit schijnt. Fag! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Heavy Metal |