|
Auteur: |
|
|
FF voorstellen: MOTHER MISERY uit Zweden! Voor wie van goede rock houdt in de stijl van Soundgarden en Monster Magnet. Nieuwe CD 'Standing Alone' komt deze week uit en die is mega goed geworden. 1 nieuw nummer staat vanaf nu op: www.myspace.com/mothermisery Eind deze maand spelen ze in Nederland: 26.11 Romein Cafe - Leeuwarden 27.11 Front - Vroomshoop 28.11 Little Devil - Tilburg Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Ja, gave band. Live erg goed, sympathieke lui. Dikke aanrader om te gaan kijken, dus! Ja hoor... |
|
Nieuwe CD is helemaal te gek, nieuw nummer op www.myspace.com/mothermisery Vanavond in Romein - Leeuwarden Morgen in Vroomshoop en zondag in Little Devil te Tilburg! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Nieuwe album nog niet gehoord, maar ik sluit me aan bij wat hierboven werd gezegd. Ontzettend aardige zanger. Raakte met hem in Hedon aan de praat en hij duwde me gelijk hun albums/ep in m'n handen. Live vind ik ze overigens veel beter dan (toen) op plaat. |
|
En inmiddels heb ik de nieuwe plaat geluisterd: hij is anders, minder straight forward en meer melancholie, aandacht voor de zangpartijen en de variatie: inderdaad een zeer sterk album. En ja, ze komen in februari 2011 terug (4 februari Rambler in Eindhoven en 6 februari Baroeg)! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Zo, even weer onder de aandacht brengen ism de mensen uit Vroomshoop. Laatste album is meer hardrock en minder sludge/Monster Magnet-achtig, maar het is een prima band en het zijn goede gasten, dus komen als je kunt naar een van de drie data! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Oei gemist die nieuwe, snel maar eens luisteren dan. Leuke band! |
|
quote: Hij is wel wat anders, een tegenstander zou het poppier noemen, maar wat invloeden a la Soundgarden en Alice In Chains kan je wel herkennen, meer richting hard rock dus. Maar je hebt gelijk, een leuke band! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Index / Muziek algemeen |