|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
De nieuwe single van Wasted Bullet - 'What's Best For Us' is vanaf nu GRATIS te downloaden via www.wastedbullet.nl Tevens komt er ook een bijbehorende videoclip online. De nieuwe single is gemixt en gemastered door niemand minder dan Tom Denney (ex- A Day To Remember). Wasted Bullet is op het moment bezig met het schrijven van een nieuw album wat in het voorjaar van 2011 zal verschijnen. |
|
En wat voor muziek is het? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
is het uit? Jammer, ik koop alleen dingen die hip zijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Shit, net een dag te laat dus? |
|
quote: Haha idd. Behoorlijk kansloos. SPAM ALERT!# ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat zouden geen wasted bullets zijn, zo te zien. |
|
Volpompen die hoofden! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
en daarna er op pissen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
|
Onder nieuws en actualiteiten nog wel, jullie staan op teletekst onder het berichtje van wijlen Harrie Mullisch? [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 01-11-2010 22:07] Against God and Government |
|
Een beetje moeite doen is er niet bij om een band te ontdekken dan? |
|
Doe het dan wel even in het juiste gedeelte. |
|
Zo onorigineel als wat, maar wel lekker. Geen cleane zangstukken meer aub. Vooral doorgaan. Ik heb een spamadres dus ik zal de EP wel even downloaden. |
|
quote: Wat dacht je van een beetje moeite doen om zelf je band te presenteren? Jij wilt dat wij naar jouw herrie luisteren toch? Iets met kaas eten en marketing.. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Waar haal jij het gore lef vandaan om deze positie in te nemen. Als je dit deed in de kroeg kreeg je paar klappen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ik denk niet dat je het snapt. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: :') Against God and Government |
|
Ik heb het gevoel dat ik het eerder heb gehoord, ergens... behoorlijk generiek. Niet slecht, maar wel saai. De bassist lijkt op Ross van Friends. Ja hoor... |
|
quote: Ga zo door, held. |
|
hoe standaard kan een band klinken..... nee, dit gaat héél ver komen Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Moet paarklappen niet aan elkaar? Van die patsen op de billen terwijl je op zijn hondjes bezig bent? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: fail |
|
quote: FIXED IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Wel leuk om dit topic te laten leven eigenlijk. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
De bandleden hebben de hippe bewegingen die bij deze muziek horen gelukkig wel allemaal onder de knie. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |