|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
- AFEGELAST - Het optreden van Dictated en From the Ashes is helaas afgelast. Zaterdag 20 november in Zwols Popfront: DICTATED FROM THE ASHES "From The Ashes is een melodieuze death-metalband uit midden-Nederland, die ook elementen uit black en thrash metal in hun muziek verwerkt. De band is begin 2009 opgericht en speelt sinds begin dit jaar in de huidige bezetting. Hun eerste demo verschijnt begin 2011. Dictated is een death-metalband uit Kampen, die eveneens dit jaar een nieuwe bezetting heeft gekregen. De band is in 2006 opgericht en bracht in 2008 hun eerste demo uit, die goede recensies kreeg in de metalbladen en op de metalwebsites. Hun debuutalbum "Summary Of Retribution" verscheen in september 2010." Open: 19.30 tot 02:00 uur Aanvang: ? Entree: Gratis Links: Dicatated Myspace From the Ashes Myspace Zwols Popfront Last.fm event [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 18-11-2010 13:58] |
|
@ AOD, wat is het contact adres van het popfront? Kijken of er animo is voor een beetje geweld uit Enschede? |
|
AoD, je zei dat je me zou mailen, ik heb niks gehad. |
|
quote:Volgens het bericht dat net op de website geplaatst is wel. Goede communicatie weer. |
|
quote: Dat ben ik nog altijd. Je hebt mijn mailadres toch nog wel? quote:Ja klopt, is er helemaal bij in geschoten. Weet niet of het nog nodig is, misschien mail ik je vandaag of morgen nog ff quote:Dank. En tsja.... ik zeg d'r niets meer over [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 03-11-2010 15:54] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
wow, dan is er 2 dagen achter elkaar Metal in het Popfront, op de 19 komen er blijkbaar ook 2 bands op het open podium... http://grim-ordeal.hyves.nl/ |
|
quote:Oh leuk, dat wist ik niet. Dan sta ik achter de bar. |
|
|
|
De 20e ben ik ook wel aanwezig. Dictated is leuk. |
|
zeker!! Grim Ordeal is ook wel leuk, zit een collega van me in... Ben wel benieuwd hoe het live is... |
|
quote:Kom jij ook kijken? |
|
Tuurlijk! |
|
|
|
Lijkt me een geschikte gelegenheid om mijn drank probleem weer op te gaan pakken hehehehe Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
|
|
Heel misschien op terugweg vanuit Utrecht wel even komen kijken. Dan wel weer bijtijds terug. |
|
quote: Ik vermoed van niet. gebruik een ander mail adres en heb niet alles opgeslagen.. Via het contactform van de site doen? |
|
quote: Ehm nee, doe dat maar niet. Er komt nooit iets bij mij terecht via de website. Gewoon even renee (at) aardschok (punt) com "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Check thnx. U heeft mail. [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 05-11-2010 15:44] |
|
Zaterdag dus. |
|
Helaas gaat deze metal avond niet door. Voor het eerst moet Popfront cancellen en wel om de volgende redenen: - Er zouden eigenlijk drie bands spelen, waarvan er 1 in een eerder stadium heeft afgezegd en afgelopen week werd ook het optreden van From The Ashes afgezegd wegens plotseling vertrek van de drummer. Naar vervanging is uiteraard nog gezocht, maar dit kwam niet meer rond op de korte termijn. - Daarnaast is er gebrek aan vrijwilligers, waardoor er ook niet voldoende barmensen zouden zijn. De eerst volgende keer metal in Popfront is echter pas weer op 6 februari 2011: Het Metal Koffie Concert met 6 bands tegelijk met de Metal Markt bij de buren in Hedon. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Gaat lekker zeg, qua vrijwilligers.... Jammer voor jou Renee. Boeiender |
|
Aankomende vrijdag ook Metal op het Open Podium dus... (zie eerdere post in dit topic...) |
|
quote: quote:Lang niet de eerste keer, helaas. |
|
quote: Jammer, was van plan even te gaan kijken. Overigens, wat een chaos momenteel zeg bij Popfront. Qua promotie wordt er praktisch niks gedaan lijkt het. De website hoef je al niet te bezoeken voor informatie. Aniejweej, iemand enig idee hoe laat vrijdag de eerste lawaaischoppers beginnen? Ook metal naar het schijnt? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |