IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : MEATing...
VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 20-06-2001 19:09 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

..aangezien het een trend is om foraMEATings te houden, vraag ik mij af wanneer ZM zich OVERGEEFT aan deze trend....




Heaven, once so proud, look as it comes down


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 20-06-2001 19:45 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

We hebben het er een hele tijd geleden (iets van 1492) al eens over gehad, maar toen we een datum wilden afspreken kon er opeens niemand


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 20-06-2001 23:22 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

kunnen er mensen 4 juli???


VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 21-06-2001 9:46 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

TUURLIJK NIET!


Heaven, once so proud, look as it comes down


amy
in tragedies we play.......
Usericon van amy
Posted 21-06-2001 10:49 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

Volgens mij is die datum op het laatste moment afgezegd en is er nooit meer een nieuwe gekomen. Op zich wel jammer, want ik ben wel benieuwd hoe iedereen "in real life" is.

[Dit bericht is gewijzigd door amy op 21-06-2001 10:50]


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 21-06-2001 11:59 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik toch ook wel hoor...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 21-06-2001 12:12 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

nou ja.....dan moeten we maar weer eens wat proberen.....


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


roodkapje
Usericon van roodkapje
Posted 21-06-2001 12:42 by roodkapje Wijzig reactieProfiel van roodkapjeQuote dit bericht


Natuurlijk een geweldig idee.
De tijd is alleen een beetje vervelend, omdat het bijna vakantie is. Ik ga 7 juli weg, het kan op zich voor die tijd, maar na die tijd gaat denk ik iedereen ook op vakantie enn dan krijg je dat de één dan wel en de ander dan niet kan enz.
Misschien valt het wel mee, maarre..


My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone...


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 21-06-2001 13:27 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Het zal dan wel weer september worden of zo


amy
in tragedies we play.......
Usericon van amy
Posted 21-06-2001 14:14 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

September is wat mij betreft prima! Als je het flink vooruit plant heb je wel de meeste kans dat niemand nog wat heeft.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 21-06-2001 16:19 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ja, september graag... dan heb ik twee weken vakantie, anders wordt het zo'n gekut met vrij vragen, dat is altijd moeilijk hier.

[verlegen-en-onzeker-mode]SheRa mag toch ook komen [/verlegen-en-onzeker-mode]

[Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 21-06-2001 16:30]


Dead things grow from deep inside...


Miepje
Usericon van Miepje
Posted 21-06-2001 16:28 by Miepje Wijzig reactieProfiel van MiepjeQuote dit bericht

Mij zal je niet op meetings zien. Ik vind dat zo gemaakt. Ben er een keer naar een toe geweest, was erg leuk maar de discussies op het forum waren ook ineens een stuk minder. Als ik ooit iemand tegen kom moet dat spontaan gebeuren.


"THE WORLD IS SO GOOD THAT WHO MADE IT DOESN'T LIVE HERE"


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 21-06-2001 17:05 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik heb een aantal lui die meewerken met ZM ook nog nooit gezien ... dus daarom is het ook gewoon leuk om te doen. Maar iedereen is welkom. Alleen komt iedereen overal vandaan ... oost west noord zuid ... we doen het is dan maar bij ons thuis in het midden .


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 21-06-2001 17:28 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

vraagje : hebben jullie een beetje een groot huis?


No regrets and no remorse...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 21-06-2001 17:31 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2001 17:28 schreef Amarantha het volgende:
vraagje : hebben jullie een beetje een groot huis?
Wat bedoel je met groot? We hebben een gewoon rijtjeshuis, zo'n 'eengezinswoning'.


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 21-06-2001 20:35 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

ik wil ook wel komen, amar 1 ik wor vreselijk stil en voel me vreselijk klein, en 2 mn ouders,,,,..daar meot ik dan wat mee regelen, maar 2 valt te proberen...


Ik vergiet als zeef hebben


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 21-06-2001 22:13 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

hmm... vanaf 9 september zijn Morgoth en ik er ff niet, zijn we bijna 3 weken op vakente...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 21-06-2001 22:35 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Een meeting lijkt me wel iets,maar het probleem is dat ik nogal teruggetrokken ben bij een directe confrontatie-ben niet zo'n goeie spreker,weet je-

Hoewel-zou het toch leuk vinden om iedereen eens te kunnen zien-

JD is veel opener dan ik in het dagelijks leven,dus de kans is groot dat hij jullie eerst aanspreekt


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-06-2001 1:59 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Meeting lijkt me wel leuk maar ik ken hier volgens mij al aardig wat mensen persoonlijk...

- Ricardo
- Paul
- Suzanne
- Asherah
- Harachte
- Miepje
- Vuig
- Lijn

en verder nog een aantal van andere fora (DE MUUR HEERST!!!!) maar ik hou me aanbevolen voor een meeting....



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 22-06-2001 12:02 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2001 22:35 schreef madeline usher het volgende:
Een meeting lijkt me wel iets,maar het probleem is dat ik nogal teruggetrokken ben bij een directe confrontatie-ben niet zo'n goeie spreker,weet je-

Hoewel-zou het toch leuk vinden om iedereen eens te kunnen zien-

JD is veel opener dan ik in het dagelijks leven,dus de kans is groot dat hij jullie eerst aanspreekt


Bij mij zit die kans er ook in hoor, hangt volledig af van m'n stemming, soms klets ik iedereen de oren van z'n kop, tot iedereen zegt "Hou nu eens eindelijk je bakkes!!!!", en soms zeg ik echt NIKS, soms uit pure desinteresse, eerlijk gezegd... Maar ik zie wel graag mensjes hoor, da's omdat ik dan teveel geblowd heb.

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 22-06-2001 12:07]


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 22-06-2001 13:19 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik ben ongelooflijk verlegen, dus ook van mij moet niet al teveel conversatie verwacht worden... maar ik vind het wel leuk mensen te ontmoeten. En als er een fles drank beschikbaar is kan ik mijn verlegenheid ook best wel omzeilen... hehehe, de vraag is echter of dat een goed idee is

En ach, als we allemaal niets te zeggen hebben draaien we gewoon wat cd-tjes, dan is het altijd goed.


Dead things grow from deep inside...


Harachte
Usericon van Harachte
Posted 22-06-2001 15:14 by Harachte Wijzig reactieProfiel van HarachteQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2001 1:59 schreef Judge M. het volgende:
Meeting lijkt me wel leuk maar ik ken hier volgens mij al aardig wat mensen persoonlijk...

- Ricardo
- Paul
- Suzanne
- Asherah
- Harachte
- Miepje
- Vuig
- Lijn

en verder nog een aantal van andere fora (DE MUUR HEERST!!!!) maar ik hou me aanbevolen voor een meeting....


Forum-meetings kunnen leuk zijn, maar mijn ervaring ermee is dat mensen die elkaar op internet veel te zeggen hebben 'irl' weinig tot niets met elkaar gemeen hebben. Zeker als het een afspraak geldt. Zoiets moet spontaan gebeuren.
Ook is het mijn ervaring dat men 'irl' dan praat over... het desbetreffende forum!

Wat wèl leuk was, was de 'Muurband': een aantal mensen van De Muur die een instrument bespeelde kwamen in Utrecht bij elkaar om te gaan spelen. Vette puinzooi maar wel gedenkwaardig.


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen