IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Viking Crown - Banished Rhythmic Hate Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-04-2002 19:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Eindelijk is ie binnen

Heerlijk lomp, donker en blasfemisch.

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 25-04-2002 19:14 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Sadistik Exekution ook binnen???

Dead things grow from deep inside...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-04-2002 19:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Lees je meel schatje

Maar nee, die is niet mee gekomen, komt ook niet meer jammer genoeg.

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 25-04-2002 19:17 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Argh! Klootzakken!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-04-2002 19:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja .. kan er niks aan doen ..

Ach, maybe kunnen we hem ergens gewoon kopen.

Oh .. en lieffie, zullen we on topic gaan, dit is wel allerernstig als wij als übermoderators meteen off topic gaan

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 25-04-2002 19:21 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ja je hebt gelijk maar jij verkeert niet in een positie anderen on topic te manen.

Maar hoe klinkt ie? Ben erg benieuwd...

[Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 25-04-2002 19:22]

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 25-04-2002 19:24 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Is dat die plaat met de rode cover?
(dan kan ik nl. meepraten

Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 25-04-2002 19:24 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

hier is al een topic over dacht ik zo http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3371

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 25-04-2002 19:25 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Jenje was extreem enthousiast

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 25-04-2002 19:27 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Dus, Jenje, je vind 'm goed?
Ik heb van zowel de recensie in de Aarsschok als een kennis begrepen dat het niet aan te horen is, zo slecht.

Ik heb 'm niet gehoord maar nu word ik wel weer nieuwsgierig.
Zou je wat vergelijkingen kunnen maken opdat ik me iets ervan kan voorstellen?

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 25-04-2002 19:29 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

neem logge death metal, met shrieks die heeeeeeeeeel ver weg klinken.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 25-04-2002 19:36 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Oww ik had meer rauwe BM in gedachte.

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 25-04-2002 20:49 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Dit is echt gewoon herrie...

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 25-04-2002 20:58 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Dan hoor ik liever wurdulak...

Ik, Wil Schuurman

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-04-2002 13:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2002 19:27 schreef MBMarduk het volgende:
Dus, Jenje, je vind 'm goed?
Ik heb van zowel de recensie in de Aarsschok als een kennis begrepen dat het niet aan te horen is, zo slecht.

Ik heb 'm niet gehoord maar nu word ik wel weer nieuwsgierig.
Zou je wat vergelijkingen kunnen maken opdat ik me iets ervan kan voorstellen?

Je moet ervan houden, ik ben ook gek van Necrophagia, en dat hoor je ook erg terug in Viking Crown, opvallend bij de plaat is dat er veel darkwave achtige nummers tussen de death/black nummers zitten.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-05-2002 12:08 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ah wel, is dit dezelfde Viking Crown, black metal project van Phil Anselmo? Ik heb hier nu 'Unorthodox Steps of Ritual' (als bonus gekregen bij een CD-bestelling).

Wat vinden jullie hiervan? (ik heb hem in de jeweetwelwaarupload van jeweetwelwie gepleurd). Ik heb zoiets van

" "

.

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 24-05-2002 12:38 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Unorthodox steps of ritual...
Hmmm, wat moet je daar nou van zeggen.
Ik heb 'm, en hij is grappig.
Verder niet echt boeiend ofzo, laat staan een blijver of klassieker.

beetje van dit----->

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-05-2002 12:42 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Welnu hoe langer ik hem draaide hoe chagrijniger ik werd. Typisch een produkt van iemand die van buiten naar black metal kijkt en denkt 'hey koel dat kan ik ook'. Dus we krijgen een stel elementen:

- een kutsound
- een onverschillig geprogrammeerde drumcomputer
- verschillende manieren van krijsen
- een belachelijk intro
- wel OK tussenstukjes (dat moet gezegd)
- een zooi riffs

dat gooi je in de blender en hatsaa weer een CD is geboren. Black metal is meer dan een verzameling losse elementen! Fuck Viking Crown!

Oh ja, hij staat op m'n tradelist.

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 24-05-2002 12:44 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Dat is precies wat ik bedoel.
Maar ik hou niet van typen dus die lagen verhalen krijg je niet snel van mij te horen

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-05-2002 18:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

er staat op die laatste van viking crown een briljant stuk muziek. ik weet de titel niet maar het is een melancholiek stuk gitaarwerk. echt schitterend. jammer genoeg staan erook veel te veel van die keyboardstukken op, dat doet burzum toch beter.

ik ben overigens wel benieuwd naar de superjoint ritual cd.

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-05-2002 19:21 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2002 12:42 schreef Dwaallicht het volgende:
Welnu hoe langer ik hem draaide hoe chagrijniger ik werd. Typisch een produkt van iemand die van buiten naar black metal kijkt en denkt 'hey koel dat kan ik ook'. Dus we krijgen een stel elementen:

- een kutsound
- een onverschillig geprogrammeerde drumcomputer
- verschillende manieren van krijsen
- een belachelijk intro
- wel OK tussenstukjes (dat moet gezegd)
- een zooi riffs

dat gooi je in de blender en hatsaa weer een CD is geboren. Black metal is meer dan een verzameling losse elementen! Fuck Viking Crown!

Oh ja, hij staat op m'n tradelist.
Goede reclame

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-05-2002 19:26 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Hmmm, het klinkt best wel belachelijk.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-05-2002 19:27 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik heb altijd gelijk .

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 24-05-2002 19:33 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

kut band, dat is het!@

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 24-05-2002 19:36 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Klote band

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 25-05-2002 11:24 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

sorry Dwaallicht!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com