|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Eindelijk is ie binnen Heerlijk lomp, donker en blasfemisch. |
|
Sadistik Exekution ook binnen??? Dead things grow from deep inside... |
|
Lees je meel schatje Maar nee, die is niet mee gekomen, komt ook niet meer jammer genoeg. |
|
Argh! Klootzakken! Dead things grow from deep inside... |
|
Ja je hebt gelijk maar jij verkeert niet in een positie anderen on topic te manen. Maar hoe klinkt ie? Ben erg benieuwd... [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 25-04-2002 19:22] Dead things grow from deep inside... |
|
Is dat die plaat met de rode cover? (dan kan ik nl. meepraten |
|
hier is al een topic over dacht ik zo http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3371 |
|
Jenje was extreem enthousiast |
|
Dus, Jenje, je vind 'm goed? Ik heb van zowel de recensie in de Aarsschok als een kennis begrepen dat het niet aan te horen is, zo slecht. Ik heb 'm niet gehoord maar nu word ik wel weer nieuwsgierig. Zou je wat vergelijkingen kunnen maken opdat ik me iets ervan kan voorstellen? |
|
neem logge death metal, met shrieks die heeeeeeeeeel ver weg klinken. |
|
Oww ik had meer rauwe BM in gedachte. |
|
Dit is echt gewoon herrie... |
|
Dan hoor ik liever wurdulak... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Je moet ervan houden, ik ben ook gek van Necrophagia, en dat hoor je ook erg terug in Viking Crown, opvallend bij de plaat is dat er veel darkwave achtige nummers tussen de death/black nummers zitten. |
|
Ah wel, is dit dezelfde Viking Crown, black metal project van Phil Anselmo? Ik heb hier nu 'Unorthodox Steps of Ritual' (als bonus gekregen bij een CD-bestelling). Wat vinden jullie hiervan? (ik heb hem in de jeweetwelwaarupload van jeweetwelwie gepleurd). Ik heb zoiets van " " . |
|
Unorthodox steps of ritual... Hmmm, wat moet je daar nou van zeggen. Ik heb 'm, en hij is grappig. Verder niet echt boeiend ofzo, laat staan een blijver of klassieker. beetje van dit-----> |
|
Welnu hoe langer ik hem draaide hoe chagrijniger ik werd. Typisch een produkt van iemand die van buiten naar black metal kijkt en denkt 'hey koel dat kan ik ook'. Dus we krijgen een stel elementen: - een kutsound - een onverschillig geprogrammeerde drumcomputer - verschillende manieren van krijsen - een belachelijk intro - wel OK tussenstukjes (dat moet gezegd) - een zooi riffs dat gooi je in de blender en hatsaa weer een CD is geboren. Black metal is meer dan een verzameling losse elementen! Fuck Viking Crown! Oh ja, hij staat op m'n tradelist. |
|
Dat is precies wat ik bedoel. Maar ik hou niet van typen dus die lagen verhalen krijg je niet snel van mij te horen |
|
er staat op die laatste van viking crown een briljant stuk muziek. ik weet de titel niet maar het is een melancholiek stuk gitaarwerk. echt schitterend. jammer genoeg staan erook veel te veel van die keyboardstukken op, dat doet burzum toch beter. ik ben overigens wel benieuwd naar de superjoint ritual cd. |
|
quote:Goede reclame |
|
Hmmm, het klinkt best wel belachelijk. |
|
Ik heb altijd gelijk . |
|
kut band, dat is het!@ |
|
Klote band |
|
sorry Dwaallicht! |