|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Beetje Max Cavalera achtig |
|
quote: Daar worden ze ook elke keer zwaar op af gerekend in welke recensie dan ook Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Best wel geinige muziek, maar wat ik me kan herinneren van een album dat ik van ze heb is dat die muziek ook redelijk inspiratieloos is. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik zag ze als voorprogramma van Volbeat maar wat een rukband was dat zeg! |
|
quote: Langs de ene kant terecht (het neigt er wel enorm veel naar, niet?), langs de andere kant vind ik deze band wel stukken beter dan Sepultura en Soulfly. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: |
|
Dat niet, maar een beetje een eigen gezicht zou deze band veel verder helpen! |
|
Sorry trouwens dat hij in verkeerde categorie staat... |
|
quote: Inderdaad, Volbeat is volkomen kut. Boeiender |
|
Ben ik niet met je eens N is gewoon een goeie band die een orginele eigen stijl heef en vet gave live shows neer zet kun je van veel bands niet zeggen hoor Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
ektomorf bijvoorbeeld. |
|
quote: Jij hebt in Zinc gespeeld, jouw oordeel is niets waard. Ik heb heel veel vet gave live shows gezien van bands, origineel is VB nog geen noot geweest, het is gewoon een gigantische kutband die is opgehyped. Sorry, maar het is uitgemolken drek met een verkrachte zeehond erbij. Boeiender |
|
quote:Definitie van grindcore. |
|
quote: Alleen als men ondefinieerbare meuk maakt met pitchshifters. Grindgore is in ieder geval geen gehypte poserscene. Boeiender |
|
Vind anders de combie van metallica, misfits,motorhead,elvis en j cash bizonder orgineel hoor en laat zinc er ff buiten ja ik heb ook recht op een midlife krisis met als jij bij de bashers, dat neen je tog ook niet serieus neem ik aan Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Sorry Toon. Ik neem het wel degelijk serieus, op mijn manier. De sound dus, en dat de nummers wel een beetje lopen. Maar Metallica heeft al Misfits en Motorhead in zich, dus dat is al niet origineel. J,Cash wordt wel steeds aangehaald, maar heeft niets van doen met VB. Misschien dat de zanger hem en Elvis na wil doen, maar dat lukt hem voor geen meter. Ektomorf.... Sja, Net-niet band. Wel degelijke muzikanten. Boeiender |
|
quote: Opgehyped door Metallica wel te verstaan (net als The Sword) Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: En? Boeiender |
|
quote:Dat zal wel als jij dat zegt, ik zit nooit in scene's. |
|
Als je een paar keer in het voorprogramma staat van de meest overgewaardeerde band ooit dan is het niet gek dat alle Metallica-fanboys dan ook op de rug van Volbeat springen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Oeh ja the Sword die nieuwe draai hier dagelijks zijn rondje op de elpee spelerd heerlijk plaatje en volgens mij valt dat wel mee hoor dat ze door metallica gehijpt worden ondanks dat ze net als volbeat regel matig met metallica spelen hoor je die gasten er zelden over volgens mij is het meer zo dat lars het toffe bandjes vind en ze daarom een kans geeft om een beetjeee te luften op die toers die ze doen vind ik wel tof van hem hoe ektomorf het elke keer weer voor mekaar krijgt om met allerlij bekende band te toeren is mij dan wel weer een raadsel, mischien dat een van die gasten een dikke portemonee heeft of zo want anders kan ik het niet verklaren igg Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Nieuwe album van The Sword is inderdaad geweldig, heerlijk om te drummen. Staat in m'n top 10 van dit jaar, zeker weten. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: :') Je kunt Volbeat kut of gaaf vinden maar dat ze origineel zijn valt natuurlijk niet te ontkennen. Ektomorf daarentegen.. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Natuurlijk valt dat wel te ontkennen. Boeiender |
|
Alles is te ontkennen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |