|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Er komt vast nog wel een speelschema online te staan! |
|
Het gaat mij niet om het speelschema. Waar het om gaat is dat ik 1 van de 3 dagen wil uitkiezen, dus ik wil weten welke bands op welke dag spelen. Het lijkt mij toch dat dat meteen bij het boeken van een band bekend afgesproken wordt. 100% anti-Kvelgeest |
|
Nog nooit gezien dat dat het geval. Raadpleeg de myspace of site van platenmaatschappij van de desbetreffende bands. Daar staat over het algemeen wel een datum zodat je zelf het speelschema kan maken. |
|
Nou, gezien dit topic staan vader en krisiun iig niet op de vrijdag op deathfeast [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 20-02-2011 23:58] |
|
Misschien toch wel, het is gecancelled in Nederland vanwege een optreden in Duitsland op de bewuste vrijdag dus....@Deathfeast? [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 21-02-2011 12:46] =) |
|
Haha hm, lekker dan. |
|
Haha, als dat geen toeval is... |
|
quote:Kijk eens bij Graspop of Roadburn of Bospop, daar doen ze het wel. Zelfs Fortarock doet het. |
|
Resistance toegevoegd aan de line up |
|
quote: Haha, ik dacht dat Fortarock het een grote mysterie liet blijven tot het laatste moment! Graspop, Roadburn en Bospop nog nooit op de sites van geweest, dus kan kloppen dat ik het inderdaad nooit gezien heb. Eindhoven Metal Meeting, Neurotic Deathfest, Deathfeast Open Air, Party San Open Air laten het bijvoorbeeld allemaal niet meteen weten. |
|
quote: Bij bijna alle festivals weet je (zeer) ruim van tevoren welke bands er op welke dag spelen. Zie bijv. ook Zwarte Cross, Paaspop, Bospop en diverse (andere) niet-puur-metal-festivals. En natuurlijk is dat ook bij DFOA al lang bekend. De organisatie gaat bands toch niet tot een paar weken van tevoren in het onzekere houden over op welke exacte datum ze moeten spelen - die willen hun agenda ook vol kunnen maken. Dit komt gewoon omdat DFOA wordt georganiseerd door (goedwillende) amateurs (niks mis mee, maar als je ze bijv. een mailtje stuurt, krijg je nooit een reactie...) 100% anti-Kvelgeest |
|
Tja, als ze het over 2 maanden online zetten, vind ik dat zelf ook nog vroeg genoeg. En mailen naar iets wat ze nog niet online willen zetten... Tja, dan krijg je automatisch geen gehoor lijkt me. Gewoon afwachten is sowieso het enige wat je kan doen. |
|
Als je ook dagtickets verkoopt lijkt het mij wel zo netjes om de bands ook per dag aan te geven. |
|
Dat komt ook wel. |
|
Hmm klinkt leuk! Ik ken er niet superveel bands van, maar Duitsland is goed te doen en ik wil graag n festivalletje deze zomer. Ga het in de groep gooien! |
|
Laute Musik machen wir Tagsüber auf der Bühne und Nachts im Partyzelt! [Dit bericht is gewijzigd door Woutjinho op 12-03-2011 14:59] |
|
Gave line-up! Waarschijnlijk aanwezig, mochten mijn examens het toelaten. |
|
Dawn of Disease Legends of Brutality', the new Dawn of Disease album will be released April 22 on NoiseArt Records. Anyone wanna make an educated guess on where to see the band live? You're right - Dawn of Disease are performing at dfoa 2011! www.dawnofdisease.com [Dit bericht is gewijzigd door Woutjinho op 12-03-2011 14:59] |
|
By brute force Hier kommt unsere nächste Bandbestätigung: BY BRUTE FORCE, die Brutal Deathmetal/Grindcore-Formation aus Gummersbach/NRW. Check out: 'YMKA' » www.bybruteforce.de |
|
Breaking News: BLOODSOAKED had to cancel the appearance at dfoa 2011 for personal reasons and will be replaced by reformed goregrind veterans LAST DAYS OF HUMANITY from the Netherlands. Beware - putrefaction in progress... |
|
l.d.o.h. |
|
Centurian en Dismember bevestigd Never have so many sacrificed so much for so few |
|
En ik kan weer dit jaar niet dankzij school! Grom! euu? |
|
Too bad, maar het is toch in het weekend? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |