|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Gave flyer.... en Massive Assault is denk ik wel een van de beste Nl death metal bands ooit. |
|
Die flyer is inderdaad wel lekker ruig ja. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Vet! Maarruh, Massive met 3x s...? |
|
Lol dat valt mij pas nu op hahaha |
|
Heh, dat was mij niet eens opgevallen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Das dan über massive www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Best fijne teringherrie zeg. Waarschijnlijk aanwazig Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Ook 3x A. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Donders! Je hebt gelijk! ;p |
|
333 333 ----+ 666 Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Vrijdag dus, de bananenbar. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote:Als je je ogen een beetje dichtknijpt lijkt het haast dat die essen 666 vormen |
|
Verrek, die fucking "tfu tfu"! Nou, dan moeten jullie het voortaan zo maar schrijven, therapy? had dat probleem ook...die zijn er bekend mee geworden. |
|
Maar even wachten tot ze zijn begonnen, dan kan je die toko in elk geval vinden door op het geluid af te gaan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Volgens mij is het de eerste straat links,daarna direct weer links, in die straat weer links en nog eens links... dan ben je er... geloof ik.... |
|
Aftanken en de hand aan de linker muur blijven houden terwijl je vooruitwaggelt, check! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Goeie tip Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Schop! |
|
Jammer dat ik dit nu pas zie... Het lukt mij nu niet meer deze vrijdag naar Grunn te komen. Bla |
|
quote: Niet? Heb je mail gehad overigens, zal nog even terugmailen. Boeiender |
|
Dat was gewoon portie erover heen schreeuwen om een verdient pak slaag te voorkomen! |
|
quote: c'mon de gemiddelde noorderling is er minstens al 2 of 3 keer langs gereden in z'n leven. |
|
quote: Hoor al van Auk dat t niet doorgaat zaterdag Bla |
|
quote: Ja. Volgende keer beterz! Boeiender |
|
quote: Je komt vrijdag toch ook ff langs wippen. Of trek je ons nie? Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |