|
Auteur: |
|
|
quote: Heb je daarvoor een topic nodig?? Boeiender |
|
je moet niet antwoorden hoor |
|
Loop het aanradentopic eens door. Check de myspaces van de genoemde bands eens, staan vaak verwante bands tussen. Beetje moeite doen ... |
|
quote: Nee, maar dat mag wel. Waarom check je niet eerst die cd's uit? En daarna koop je de cd's die je het mooiste vindt. Boeiender |
|
omdat ik daar geen tijd voor heb zie je, de enige tijd die ik heb is in de auto van werk naar huis. En dan heb ik graag enkele cd's voor naar te luisteren [Dit bericht is gewijzigd door anathema88 op 09-11-2010 9:46] |
|
quote: Je kan geen mp3 cd's afspelen? Boeiender |
|
nope, enkel gewone cd's, en cd's kopen omdat ze op een andere groep hun myspace staan is nog net iets te risicovol om 15 euro aan te geven |
|
quote: Nou, 1 tip dan, de nieuwste Anathema kan je blind aanschaffen, heerlijk voor in de auto. Boeiender |
|
die heb ik al reeds sinds hij verkrijgbaar is hoor :-), net als de nieuwe katatonia, het gaat hem meer om de nieuwe, onbekendere groepjes die ik wil ontdekken |
|
Hoe wil je iets ontdekken zonder het eerst te luisteren dan |
|
omdat ik jullie vertrouw als julllie zeggen dat het goed is.. |
|
Ik kan je van harte de laatste albums van Acelsia, Evil's Desire en Babylon Mystery Orchestra aanraden. Recensies zijn na te lezen op de frontpage, maar eigenlijk niet nodig. Veel plezier. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 09-11-2010 10:06] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Check het postrock genre eens uit, zoals Mono, Explosions in the Sky, Godspeed You Black Emperor, God is an Astronaut en Year Of No Light. En koop een autoradio met minimaal mp3 speler, liever nog met usb aansluiting, zoveel makkelijker. Boeiender |
|
Oh, en een musthave is naar mijn mening Crippled Black Phoenix, 200 tons of bad luck. Boeiender |
|
bovenstaande postrock groepjes zijn mij ook allemaal al reeds bekend, het mag onbekender zoals die Evil's Desire bijvoorbeeld, die zal ik al eens aanschaffen |
|
quote: Ga je geen spijt van krijgen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
bedankt voor de leuke tips ralph |
|
Al bekend met Ancestors overigens? Of Sound Mind vond ik wel goed te doen. Boeiender |
|
Al bekend met The National? Hun laatste 2 albums zijn aanraders, Boxer en High Violet. Verder zul je Red Sparowes, Airbag, Gazpacho, Isis, Ocensize en Ion ook wel kunnen waarderen denk ik. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Dan brandt je cderretjes als audio cedees. buh |
|
Ik praat hier geloof ik maar wat in de ruimte, maar de nieuwe Swans is met afstand het beste dat er dit jaar is uitgekomen. You have time. You are doing fine. |
Index / Muziek algemeen |