|
Auteur: |
|
|
Bla |
|
Waarvan Aura Noir een speciale show zal geven Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
rest va de shows die ze doen zijn niet speciaal? |
|
En altijd blijven de mensen maar zeuren over vanalles en nog wat ...... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Gezeur!? Regeer heeft daar een redelijk goed punt wat mij betreft. Misschien is de verrassing dat Aggressor weer meedoet. Dat zou wel gaaf zijn trouwens. Vooral zijn zang is kenmerkend voor die band. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Beetje altijd dezelfde bands weer, heb ik het idee. Niks dat ik in ieder geval écht zien moet. |
|
quote:Aggressor doet iig mee. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Da's Inferno ja, veel van hetzelfde en puur en alleen gericht om de 'celebrities' te vermaken waarvoor het gewone publiek zich scheel moet betalen. Qua festivals zijn er zeker veel betere en stukken goedkopere alternatieven ja. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Jij weet wel beter. Ik ga heel wat festivals af. Heb al heel wat zogenaamde special shows gezien en allemaal stelden ze maar bitter weinig voor. Aggressor was overigens op Party San wel een hoogtepunt van het Aura Noir optreden! |
|
Want laten we eerlijk zijn, in de meeste gevallen is dat "special show" gelul gewoon een poging om extra publiek te trekken... |
|
+ 10 Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Om over het heerlijk 5 sterren buffet nog maar niet te spreken Bla |
|
KLM heeft de Oslo vlucht in de aanbieding gegooid. Ik heb net geboekt voor 99 euro. De volledige line up is dit weekend bekend gemaakt. Bla |
Index / Concerten |