|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Toch ook maar weer aanwezig! |
|
Niet Ljubljana maar wel vanaf Trieste..ik zoek ook nog mensen die een taxi willen delen.. |
|
quote: Je kan er met de trein heen vanaf daar, dan reizen meer mensen met jou op. Boeiender |
|
Wij komen zondagmiddag aan in Tolmin. De camping gaat trouwens zondag-op-maandag-nacht om 00.00 u open. Wie toch eerder komt: vrijdag 25 euro, zaterdag 15 euro per persoon! Kun je beter even lekker in Bovec chillen tot zondag... Bla |
|
quote: Dat is inderdaad precies wat wij gaan doen. Vanavond weg en dan van zaterdag op zondag even een nachtje Bovec. Zondag eind van de middag die kant op en 's nachts de beste camping plek krijgen |
|
Klinkt als een goed plan Spaf! Boeiender |
|
Good Busy indeed! We gaan je uitspraken wel missen, Thieu, maar nog even voor de goede orde dan maar: Nat Strotje !!! Ik kom ergens op zondagnacht aan verwacht ik. |
|
quote: Proost Holocaust! Ik ga het ook missen, volgend jaar wel weer daar waarschijnlijk. Boeiender |
|
Ah, cool! Dan is Gerror Terrie ook wel weer van de partij. Die gaat dit jaar helaas ook niet. |
|
Wij zijn er toch! En Marja en Pieter komen ook zondag aan. Bla |
|
..zo! weer terug uit het zonovergoten 35 graden Tolmin. Mooi feestje zeg dat Metalcamp haha, ondanks dat de bands niet eens echt bijzonder waren... Weinig bekenden gezien daar, wel veel nieuwe bekenden gemaakt! Le Mistral is de shit ! |
|
quote: Hehe, Metalcamp moet je ook niet heen voor de bands natuurlijk. Maar mooi dat het weer goed was. Volgend jaar weer van de partij. Boeiender |
|
Speelden er bands dan? Kut... heb ik dat gedeelte nou net weer gemist |
|
quote: hou ik JULLIE aan! co-operation not competition! |
|
Ik lees trouwens net dat Metalcamp volgend jaar in Augustus gehouden gaat worden... Volgens de site: quote: |
|
Mooi, aanwezig als alles goed is. Boeiender |
|
Gelijk met wacken/party san dus. Ga er nu nog geen uitspraken over doen waar k heen ga |
|
Jeroen, je staat op de Metal Hammer homepage: http://www.metal-hammer.de/magazin/features/article109250/Metalcamp-so-schoen-kann-ein-Festival-Gelaende-sein.html De rest staat online op www.metalshots.com Bla |
|
quote: Wacken is dan al voorbij dus kun je direct doorrijden. Maar wel tegelijk met PS! Bla |
|
Hahaha! Je kan wel weer zien wie die foto's voor de Metal Hammer heeft genomen Er staan wel erg veel bekenden op |
|
Hey, Metalshots gaat voor he!! Bla |
|
geniaal concept dat metalcamp, gewoon een groepje afwijkende figuren naar een camp sturen. Al dan niet met de trein. HULDE IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
|
quote: Tanzen macht frei! Oja ik heb nog een link: http://www.metal-hammer.de/reviews/konzerte/article108485/Metalcamp-2011-Urlaub-und-Metal-in-schoenster-Natur.html Bla |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |