|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Duurt nogal lang voordat er een review op ZM is zeg.... Boeiender |
|
co-operation not competition! |
|
quote: Duurt lang! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Boeiender |
|
We hebben ooit een keer samen gespeeld met ze, volgens mij was dat hun eerste optreden. Vond ze toen wel gaaf. |
|
wanneer recensie op zm? en bij volgende LoM editie een interview! [Dit bericht is gewijzigd door HRI op 08-02-2011 21:03] co-operation not competition! |
|
nette recensie hoor!! http://www.zwaremetalen.com/recensie/17883/When-All-Life-Ends-The-Eye-Devours.html headz up!!! |
|
Boeiender |
|
Is er al een opvolger voor de bassist bekend? |
|
quote:Ging het niet over een gitarist? En nee, nog geen nieuws gehoord. Boeiender |
|
Pers bericht volgt binnen een paar weken! maar maak je niet druk, want WALE versie 3.0 is duidelijk geen Vista in verhouding tot 2.0 en daarnaast alle shows gaan gewoon door in 2.0 bezetting Hornz'up!!!! |
|
Zie net dat ik met de emoticons een handbanger aan t shooten ben... erg grappig!!! maar not on purpose |
|
co-operation not competition! |
|
quote: positieve review 72/100 dat LoM is nog zwakker dan ZM signature |
|
|
|
15 Oktober voor het eerst met de nieuwe line-up @ popfront zwolle ! Komt dat zien !! |
|
Ga ik zien!!!!!! Boeiender |
|
Signing off...| February 29th 2012 Na 7 jaar hebben we besloten om te stoppen met When All Life Ends... Dit omdat we niet langer hetzelfde muzikale doel voor ogen hebben. We zullen dan ook ieder ons eigen weg gaan volgen. We willen iedereen bedanken die When All Life Ends een warm hart heeft toegedragen. Bedankt voor alle support!! Cheers! When All Life Ends After 7 years we have decided to call it quits due to musical differences. We wish to thank everybody who has supported us in any way over the years, horns up! Cheers! When All Life Ends |
|
I am mine own redeemer...! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |