|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Had ook niet anders van je verwacht... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Heb ze al heeeeeeel vaak gezien en ik vind het een erg goede band met een lekker agressieve podium act Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb ze ook vaak gezien en vind ze echt vet! Retestrak |
|
Zeker een vd betere Nederlandse bands die het ook live helemaal kunnen waarmaken! Zeer profi en retestrak! Kan me niet voorstellen dat mensen het live "niks vinden hebben" zoals eerder werd gezegd. Ben het ook helemaal eens met het feit dat deze band sterk ondergewaardeerd wordt. Als je hen live bezig ziet vraag je je toch echt af waarom ze toch regelmatig zo laag op de bill staan. Ik heb ze al tientallen keren gezien en telkens weer speelden ze de andere bands van het podium!! |
|
hmmm, het enige wat ik van Occult heb is die dvd van ze en die twee clips die daar op staan, de muziek daarvan vond ik zeker wel goed. Heeft d'r iemand hier een lijst met cd's van hun ??brute thrash is altijd goed natuurlijk ! |
|
Ik vind het live ook erg gaaf, al had ik een beetje het idee dat de bassist en de drummer meer het verplichte aanwezig zijn ondergingen en de set afronden, en de zanger en de gitarist wel compleet uit hun plaat gingen. |
|
quote: hmm je hebt de dvd maar je vraagt hier om de discography van de band? teriwjl die gewoon op de dvd word verteld? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Moet je ff op de site (www.occult.nu) kijken |
|
occult schijnt al weer de studio in te duiken voor het opnemen van hun 6de album Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Arrogante ballen dat zijn het |
|
quote: Ja ik heb het gelezen, dat is wel snel na Elegy of the Weak |
|
quote:Da's vrij vaag dan want ik heb'm zelfs vandaag weer eens uit de kast getrokken en gekeken, maar het enige wat ik gezien heb was het normale gedeelte van de dvd, plus de twee clips.....vaag, heel vaag. Wel lachen trouwens dat dvdtje,en, wordt je daar nou niet moe van, met dat heen en weer schudden van je hoofd ??? Headbangen ?? Nee, dat went wel Wat een eikels die van Rtl 4 Maar voor de rest, gaaf dvdtje, ik kijk straks wel even of dat ik 'm vinden kan die discography . |
|
tword in het verhaal verteld bedoelde ik. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ja, je bedoeld dus dat stuk waar ze het over cd's hadden, maar ik dacht dat dat over wat anders ging maar maakt niet uit, ga ze zo wel allemmaal kopen behalve die eerste denk ik...daar had Black metal nogal de overhand dacht ik |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: VETTE HEERSCH!!!! spelfout weggehaald... |
|
quote: Strakke nummers ben erg benieuwd naar de nieuwe cd |
|
quote: Kan ik straks weer maanden van jullie aanhoren hoe goed die plaat wel niet is haha Van links naar rechts |
|
Heb de nieuwe nummers ook al gehoord ja, wat een dikke, vette heersnummers!! Die nieuwe plaat kan niet anders worden dan fenomenaal goed, kijk uit naar 't moment dattie bij de platenboer ligt! ..."Hate can only create more hate"... |
|
ik snap dat dus echt niet he , ik vind die 2 nummers echt totaal niet overtuigend (mischien moet het groeien) maar wees eens eerlijk Elegy for the Weak was een wereldplaat, alle nummers waren stuk voor stuk knallers Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Zeikerd Hehe. Heb die nummers al een paar keer gehoord en ik vindt ze vreselijk lekker weer. spelfout weggehaald... |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote: spelfout weggehaald... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |