IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Occult (NL) Vorige pagina | Volgende pagina
Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 09-08-2004 14:16 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Had ook niet anders van je verwacht...

!!! THE SIGN IS ON !!!

thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 17-08-2004 20:34 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2004 23:22 schreef stoomfiets het volgende:
Ik heb ze nu 2 keer live mogen aanschouwen, en ik vind het absoluut niks hebben.

Ik heb ze helaas nog maar 1 x mogen aanschouwen maar het is een zeer goede band, ben het dus niet met je eens

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-08-2004 9:11 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb ze al heeeeeeel vaak gezien en ik vind het een erg goede band met een lekker agressieve podium act

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 18-08-2004 9:37 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik heb ze ook vaak gezien en vind ze echt vet!

Retestrak

Nezzy
Usericon van Nezzy
Posted 22-09-2004 14:45 by Nezzy Wijzig reactieProfiel van NezzyQuote dit bericht

Zeker een vd betere Nederlandse bands die het ook live helemaal kunnen waarmaken! Zeer profi en retestrak!
Kan me niet voorstellen dat mensen het live "niks vinden hebben" zoals eerder werd gezegd. Ben het ook helemaal eens met het feit dat deze band sterk ondergewaardeerd wordt. Als je hen live bezig ziet vraag je je toch echt af waarom ze toch regelmatig zo laag op de bill staan. Ik heb ze al tientallen keren gezien en telkens weer speelden ze de andere bands van het podium!!

Lord Gore
black metal zuigt als dikke stront
Usericon van Lord Gore
Posted 22-09-2004 14:59 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

hmmm, het enige wat ik van Occult heb is die dvd van ze en die twee clips die daar op staan, de muziek daarvan vond ik zeker wel goed. Heeft d'r iemand hier een lijst met cd's van hun ??brute thrash is altijd goed natuurlijk !

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 22-09-2004 15:03 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Ik vind het live ook erg gaaf, al had ik een beetje het idee dat de bassist en de drummer meer het verplichte aanwezig zijn ondergingen en de set afronden, en de zanger en de gitarist wel compleet uit hun plaat gingen.

Orion
Usericon van Orion
Posted 22-09-2004 18:48 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2004 14:59 schreef Lord Gore het volgende:
hmmm, het enige wat ik van Occult heb is die dvd van ze en die twee clips die daar op staan, de muziek daarvan vond ik zeker wel goed. Heeft d'r iemand hier een lijst met cd's van hun ??brute thrash is altijd goed natuurlijk !

hmm je hebt de dvd maar je vraagt hier om de discography van de band?
teriwjl die gewoon op de dvd word verteld?

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

thrash
Usericon van thrash
Posted 22-09-2004 18:50 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2004 14:59 schreef Lord Gore het volgende:

Moet je ff op de site (www.occult.nu) kijken

Orion
Usericon van Orion
Posted 22-09-2004 18:59 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

occult schijnt al weer de studio in te duiken voor het opnemen van hun 6de album

metalkixx
Usericon van metalkixx
Posted 22-09-2004 19:03 by metalkixx Wijzig reactieProfiel van metalkixxQuote dit berichthttp://www.metalwarehouse.nl

Arrogante ballen dat zijn het

thrash
Usericon van thrash
Posted 22-09-2004 19:06 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2004 18:59 schreef Orion het volgende:
occult schijnt al weer de studio in te duiken voor het opnemen van hun 6de album

Ja ik heb het gelezen, dat is wel snel na Elegy of the Weak

Lord Gore
Usericon van Lord Gore
Posted 22-09-2004 19:07 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2004 18:48 schreef Orion het volgende:
hmm je hebt de dvd maar je vraagt hier om de discography van de band?
teriwjl die gewoon op de dvd word verteld?
Da's vrij vaag dan want ik heb'm zelfs vandaag weer eens uit de kast getrokken en gekeken, maar het enige wat ik gezien heb was het normale gedeelte van de dvd, plus de twee clips.....vaag, heel vaag. Wel lachen trouwens dat dvdtje,en, wordt je daar nou niet moe van, met dat heen en weer schudden van je hoofd ??? Headbangen ?? Nee, dat went wel Wat een eikels die van Rtl 4 Maar voor de rest, gaaf dvdtje, ik kijk straks wel even of dat ik 'm vinden kan die discography .

Orion
Usericon van Orion
Posted 22-09-2004 19:22 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

tword in het verhaal verteld bedoelde ik.

Lord Gore
Usericon van Lord Gore
Posted 22-09-2004 19:27 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

ja, je bedoeld dus dat stuk waar ze het over cd's hadden, maar ik dacht dat dat over wat anders ging maar maakt niet uit, ga ze zo wel allemmaal kopen behalve die eerste denk ik...daar had Black metal nogal de overhand dacht ik

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 19-11-2004 14:17 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 19 november 2004 14:16 schreef occult_org in een gesloten topic:
Occult heeft sinds kort 2 nieuwe MP3's op hun website gezet van de uit maart 2005 uitkomende CD "Malevolent Rapture" www.occult.nu

I'm not being rude. You're just insignificant.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-11-2004 17:41 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2004 14:17 schreef helmet het volgende:

VETTE HEERSCH!!!!

spelfout weggehaald...

thrash
Usericon van thrash
Posted 19-11-2004 19:45 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2004 14:17 schreef helmet het volgende:

Strakke nummers ben erg benieuwd naar de nieuwe cd

hell_awaits
Usericon van hell_awaits
Posted 29-11-2004 18:06 by hell_awaits Wijzig reactieProfiel van hell_awaitsQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2004 19:45 schreef thrash het volgende:
Strakke nummers ben erg benieuwd naar de nieuwe cd

Kan ik straks weer maanden van jullie aanhoren hoe goed die plaat wel niet is haha

Van links naar rechts

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 29-11-2004 18:29 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Heb de nieuwe nummers ook al gehoord ja, wat een dikke, vette heersnummers!!
Die nieuwe plaat kan niet anders worden dan fenomenaal goed, kijk uit naar 't moment dattie bij de platenboer ligt!

..."Hate can only create more hate"...

Orion
Usericon van Orion
Posted 29-11-2004 18:33 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ik snap dat dus echt niet he , ik vind die 2 nummers echt totaal niet overtuigend (mischien moet het groeien)
maar wees eens eerlijk Elegy for the Weak was een wereldplaat, alle nummers waren stuk voor stuk knallers

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-11-2004 18:34 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2004 18:33 schreef Orion het volgende:
ik snap dat dus echt niet he , ik vind die 2 nummers echt totaal niet overtuigend (mischien moet het groeien)
maar wees eens eerlijk Elegy for the Weak was een wereldplaat, alle nummers waren stuk voor stuk knallers

Zeikerd
Hehe. Heb die nummers al een paar keer gehoord en ik vindt ze vreselijk lekker weer.

spelfout weggehaald...

Orion
Usericon van Orion
Posted 29-11-2004 18:37 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-11-2004 18:38 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2004 18:37 schreef Orion het volgende:

spelfout weggehaald...

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-11-2004 18:38 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2004 18:06 schreef hell_awaits het volgende:
Kan ik straks weer maanden van jullie aanhoren hoe goed die plaat wel niet is haha

spelfout weggehaald...

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com