|
Auteur: |
|
|
http://www.myspace.com/sleepingpeonies denk aan Velvet Cacoon / Cocteau Twins (muziek). Best indrukwekkend. |
|
Gemakshalve maar overgenomen van diverse sites. Inderdaad hoor je de vergelijkingen (shoegaze met name) er niet direct in terug. Richtinggevend (zo zie ik dat). Muziek roept wel een bepaalde sfeer op die je terughoort in o.a. de genoemde bands. |
|
Velvet Cacoon zeker ja, en volgens mij houden ze ook beide wel van Cocteau Twins, maar het is er niet echt in terug te horen. Heeft zeker veel potentie, past kwalitatief zeker in het rijtje van Velvet Cacoon en Clair Cassis. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Leuke band. |
|
quote: |
|
Volgens Khrysanthoney zijn ze allemaal beschadigd en moeten ze eerst worden herdrukt. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Oh ja, dat had ik over het hoofd gezien. Ik ben in ieder geval wel benieuwd hoe het gaat klinken. |
|
Er staan al 3 samples op de Khrysanthoney site, klinkt ongeveer hetzelfde als de demo, supergoed dus. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Enorm kut dus. Ach ja. |
|
dit snap ik toch ook niet, behoorlijk irritante combinatie van drumcomputer en emo/screamo [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 24-02-2012 0:31] signature |
|
die s l o w l y d i s a p p e a r i n g kan mij echt niet bekoren. lauwe electrodrumpjes en constipatiescreamovocals :s doet niets signature |
|
Op papier zou het me wel moeten trekken maar dit is het allemaal niet. |
|
i <3 u signature |
Index / Heavy Metal |