IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Rome Vorige pagina
TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 29-04-2002 21:45 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ligt eraan wat de meeste mensen ervan denken... Dat weet je nl niet .

Ik vond het juist enorm machtig!


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 29-04-2002 22:45 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ja.. ik vond het ook heel groot, zeker als je bedenkt dat het al 2 millennia oud is..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point."


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 30-04-2002 16:36 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 29 april 2002 16:54 schreef Kreator het volgende:
Ik heb gehoord dat het Colosseum kleiner is dan de meeste mensen denken. Klopt dat?


Ik vind het best groot....

Veel mensen denken volgens mij dat het echt kolossaal is, maar die weten niet dat het zo heet omdat er een kolossaal beeld naast stond. Precieze details weet ik zo gauw niet meer.... maar ik denk dat dat de bron van de teleurstelling is



Kreator
life is lost
Usericon van Kreator
Posted 30-04-2002 17:25 by Kreator Wijzig reactieProfiel van KreatorQuote dit bericht

vooral na de film "gladiator" zullen de mensen wel een andere voorstelling hebben van het colleseum


[scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll]


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 01-05-2002 13:07 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

arena in Verona is veel mooier, daar is ook veel meer van over gebleven.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen