|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 15 januari is het tijd voor de Drentsche voorronde van de Metal Battle @ Het Podium te Hoogeveen. Drentsche bands kunnen zich nu inschrijven via www.metalbattle.nl (bands uit de rest van Nederland kunnen zich ook inschrijven via www.metalbattle.nl). Meer info op www.metalbatte.nl. see you at occultfest! |
|
see you at occultfest! |
|
see you at occultfest! |
|
Morgen dus! Rtv drenthe komt opnames maken van de eerste 2 bands dus kom op tijd! see you at occultfest! |
|
Heeft Solidary Trust ook wel eens op Occultfest gestaan? De naam komt me zo bekend voor. |
|
Hi Drenthe, Jullie ook succes morgen |
|
Carnation |
|
quote: Kom je ze nog supporten vanavond? see you at occultfest! |
|
quote:Ah, dan heb ik ze dus toch een keer in Hoogeveen gezien, dus ik zat in de goede richting te denken |
|
quote:Erg aandoenlijke jochies. |
|
quote: Echt jammer dat ik zelf moet optreden |
|
En de winnaar is .... Carnation! 2de is Solidary Trust, derde Nuclear Driven Animals en vierde Angst. Het was een zeer geslaagde avond met 160 bezoekers, volle bak dus. Carnation gaat door naar de halve finale op 19 maart in Het Podium Hoogeveen. see you at occultfest! |
|
De winnaars in dezelfde volgorde als waar in ze speelden? Netjes. Overigens ging mijn voorkeur uit naar Solidary Trust en had Angst 5e moeten worden. En tot 19 maart dan maar. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
De devaluatie van wedstrijdjes gaat dus lekker door? Sjeez..... [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 16-01-2011 15:25] Boeiender |
|
quote: Dat is toch de band van je buurjongen, zoontje van Karin? Maar leuk, goed aantal bezoekers gehad dus |
|
Bovenstaande filmpje was bij ons, en was echt heel slecht. Maar ze hadden al eens eerder bij ons gestaan, en toen deden ze het heel aardig hoor. Verder zijn ze 14/15 jaar, dat helpt natuurlijk ook wel mee. |
|
Ze waren gisteren iig goed in vorm! see you at occultfest! |
|
quote: Ja idd ja, Karin is supertrots! En we zijn heel tevreden over het aantal bezoekers, volgens mij waren het nog meer dan vorig jaar. see you at occultfest! |
|
quote: Leuk dat je er was! Ben benieuwd naar je fotos. see you at occultfest! |
|
quote:Och shit, weer zo;n bandje die als enige pluspunt heeft dat ze net zelf kunnen scheren ... |
|
quote: Bedankt, 'twas gezellig. Én warm. quote: Dat zie je verkeerd. De zanger mag sinds donderdag bier drinken. NB: foto's [Dit bericht is gewijzigd door ErikS op 17-01-2011 2:35] Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Thanx, mooie fotos! We zullen ze linken op www.occultfest.nl. En nog bedankt voor de cd trouwens. see you at occultfest! |
Index / Concerten |