|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Was een gaaf avondje Utrecht! Ghost was echt ontzettend gaaf. Catchy muziek met een lekker duister sfeertje, een soort jaren '70 versie van Mercyful Fate. En wat een act, haha, Satanklaas met de Nazgül. Na de show een shirtje gaan halen. Het was mijn eerste keer Paradise Lost, om verschillende redenen de muziek vroeger altijd links laten liggen. Maar wat was dit gaaf zeg! De band had er overduidelijk enorm veel zin in. Heb dan ook erg genoten van de show, moet duidelijk andere albums van deze band ook eens uitgebreid gaan checken. Het was ook mijn eerste keer Tivoli Oude Gracht. Zeer mooie zaal. Deed me een beetje denken aan een kleine uitvoering van een kruising tussen de Vooruit in Gent en de AB in Brussel. Zeer goed geluid ook. En lekkere biertjes. Voor herhaling vatbaar! Het doet toch wel altijd ff pijn als je in de parkeergarage aankomt en 13,20 moet ophoesten voor een avondje parkeren. De tering. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Tip voor de volgende keer, gewoon gratis bij Tivoli De Helling parkeren en vanaf daar is het een klein kwartier lopen naar Tivoli op de gracht. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Nou, kan je voorlopig nog wel effe checken hehe... En tja, wij waren 20 euro parkeergeld kwijt. Volgende keer inderdaad maar auto bij de helling zetten. @Staalman, loop nu nog met een paal in de broek, jij lekker ding! spelfout weggehaald... |
|
Geslaagd dagje Utrecht gisteren. Vanuit m'n werk meteen naar Utrecht gegaan, daar nog lekker op het terras gezeten en naar cafe Belgie gegaan. Ghost heeft z'n podiumpresentatie wat aangepast door de nummers wat uit te rekken en met Ritual te eindigen, maar de zang is live niet best helaas. Op Roadburn slaan we ze maar over denk ik. Paradise Lost was leuk, jammer dat de zang af en toe wegviel. Helaas niet de gehele toegift kunnen zien vanwege het halen van de trein. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 30-03-2011 10:47] |
|
Ja was zeker een geslaagde avond. Ik had nog nooit van Ghost gehoord, muziek wel ok, zanger wat minder, maar misschien op plaat wel ok, zal de myspace eens opzoeken. Hier nog een crappy plaatje van Ghost geschoten met mijn telefoon: http://yfrog.com/gzcsynqj PL was uiteraard geweldig. Alleen het volume van Nick was nogal wisselend. Maar goed, als de nummers goed kent dan verzin je het er wel bij in je hoofd |
|
quote:Wat een gave collectie Ik mis wel de "Live death" VHS trouwens Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja, die heb ik helaas alleen op DVD. Foto is alweer achterhaald overigens, collectie is alweer aangevuld. De bestelde rereleases van Draconian Times effe afwachten en dan maar weer es een nieuwe foto maken. spelfout weggehaald... |
|
Ik heb dan de DVD weer niet van "Live death". Mijn videorecorder is al jaren kapot dus het is al een eeuwigheid geleden dat ik die video gezien heb maar gaaf is 'ie in ieder geval zeker! Ben benieuwd naar de laatste fotoos van je complete collectie Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ah, ze staan er al op! spelfout weggehaald... |
|
quote: Haha, sluit ik mij volledig bij aan. Ghost was.. lachwekkend. Een aantal mensen achterin de zaal zongen nog een Sinterklaasliedje ter afscheid. Allemaal net niet. Verrassend triviaal |
|
Ik vond Paradise Lost echt geweldig weer! Ik heb vanouds genoten :D en mijn favo nummer True Belief bij de toegiften was helemaal fijn I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
De enge meneer en ik hebben ons ook prima vermaakt |
|
We waren al in het fototopic geplaatst, Rajackar... Sli-Sla-Slayer! |
|
Haha, heb je niet eens gezien in dat geile roze shirt! spelfout weggehaald... |
|
Wie speelde er eigenlijk toetsen? "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Ik merk dat ik wat gemist heb quote: Wie is de Zm-er in het midden? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Milly , de gitaartechneut van Greg. Viel tijdens de tournee al geweldig voor Greg in toen die wegens familieomstandigheden niet zelf kon spelen. En ook nu deed Milly het weer prima. Denk dat dit ook een soort van bedankje voor hem was van de band... spelfout weggehaald... |
|
quote: Is geen ZM'er, is m'n zwager.. spelfout weggehaald... |
|
Prima concertje Ghost overigens niet eens geprobeerd... Doe dan maar gewoon King Diamond aub. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Was goed te doen! Draconian Times is wat mij betreft het album van Paradise Lost dat de tijd heeft doorstaan. Ghost gemist: toen was ik nog lekker aan het eten... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Nu weet ik niet of Ghost het live waar maakte of niet, maar er bekruipt toch het gevoel dat dit een vrij sneue actie was. Wel grappig gevonden Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik moet zeggen dat ik Ghost gewoon sterk vond. Niet zo overtuigend als op cd, maar verder niets mis mee. Een wat sneue actie inderdaad. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Tsja, als ik dat zo een beetje inschat komen op een concert als dit veel beoogklepte vastgeroeste (ouwe) lullen op af. Daar past zo'n actie wel weer bij Dus, wie was het? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |