|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee hoor priesters ZUIGEN!!!!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Van de jochies kweken: wekenlang alleen computerspelletjes en judas iscariot en dan laten we ze lol in een klooster |
|
Dat je gefrustreerd raakt okee, dat kan. Als je er echt geen zin meer in hebt en je pleegt zelfmoord, kan ik daar ook nog inkomen. Zelfs als je iemand aan wie je een grafhekel hebt meeneemt je graf in (of alleen die gast), is dat (voor mij) ook nog te begrijpen. Maar willekeurig mensen van je oude school neerknallen daar kan ik echt niet bij. Ziek is het |
|
Dat vraag ik me nu af: misschien heb ik niet goed gelezen, maar was het schieten wel helemaal willekeurig? Als je leest dat hij een paar dingen gewoon goed had voorbereid? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Nou nou nou, niet zo op je teentjes getrapt zeg. Het boeit me gewoon geen kak, dat had er ook kunnen staan. Maar ja, iedereen trekt zich het lot van onschuldige mensen aan tegenwoordig he, en dan is zo'n botte opmerking natuurlijk heel erg taboe. |
|
quote: dat moet maar blijken. Het is natuurlijk verschrikkelijk dat dit soort dingen gebeuren. helemaal oplossen bestaat niet. Er zullen altijd wapens blijven bestaan. preventieve maatregelingen nemen is een goed begin; zoals wapenverbod. Ik geloof wel in het feit dat mensen op de ene moment een draadje losschiet en dan rare dingen gaan doen. [scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll] |
|
...en hij had posters van Britney Spears en 'Posh' Spice in zijn kamer hangen (Het Laatste Nieuws) |
|
ik moet er altijd zo erg van wanneer meteen zijn hele leven wordt geanalyseerd en daar meteen conclusies uit worden getrokken. Echt walgelijk Zijn moeder zei dit en hij luisterde naar Slipknot, oei oei [scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll] |
|
en hij at altijd met mes en lepel!! |
|
quote: Ja dat kan je natuurlijk op voorhand weten als je je halve school gaat afknallen. Moet je maar een deftige afscheidsbrief achterlaten met een verklaring. |
|
quote: "De jongen die een tijd geleden 18 mensen neerschoot in Berlijn heeft na nader onderzoek een brief geschreven naar zijn moeder waar een onthullende en veelzeggende verklaring instond. Echter onderzoek wijst uit dat de feiten tegen elkaar botsen. ten opzichte van de heldere afscheidsbrief at deze jongen wel met mes en vork en luisterde hij naar metalbands, waaronder slipknot die teksten zingt omtrend dood verderf en het zinloze van het schrijven van brieven...bla bla bla [scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll] |
|
Hoe naief zijn mensen dan toch ook om zich daadwerkelijk op zo'n manier door teksten van slipknot ed te laten inspireren. Om vervolgens zoveel mensen neer te knallen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik heb gehoord dat er tijdens z'n besnijdenis een gruwelijk ongeluk is gebeurd. |
|
quote: lol Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Toch nog iets om te lachen in dit topic. Dat dat badgastje zelfmoord wil plegen cq een held wil zijn, OK. Maar doe het dan wel in je uppie. Das veel stoerder! |
|
quote: Ja?!? wat dan? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Hersens weggesneden ofzo... |
|
Nou ja, was iets uitschieten van mes richting zuster, en dan de boel die weer aangezet moest worden, en dat het daar mis ging.... |
|
mmz ik volg het niet meer |
|
die kut kneus had gewoon meteen zichzelf om moeten leggen i.p.v eerst zo'n "gruweldaad" uit te halen waar hij niet meer mee kon leven voor de rest van zijn leven... wat een lozer... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Net of het jouw wat kan schelen... |
|
quote: LOL Ach natuurlijk! Het is toch eigenlijk veel normaler dat iedereen met dode bloemen op het balkon, saaie gordijnen voor de ramen en een vieze stoep een psychopaat is? 11.45: restate my assumptions |
|
ze doen net alsof het daardoor IEDEREEN kan gebeuren. Och jee, ik lijdt ook een dubbelleven. overdag ga ik naar school, en als ik thuis kom luister ik naar (komtie: ) opzwepende heaby-metal muziek van de band Morbid Angel, waarin ze zeggen dat je voor de duivel moet bloeden, ongetwijfeld... |
|
SNIJ JE VLEES EN AANBID DE DUIVEL Tja, angstaanjagende heavy metal he. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |