|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb 1 wand met schrootjes waar ik ze zo tussen kan drukken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Bij een vriend van mij hangt de hele wc er vol mee. Van pasjes tot drumvellen met handtekening, ziet er leuk uit. Hij helpt met opbouwen en afbreken als local crew. Polsbandjes belanden hier ook in een laatje. |
|
quote: Ik heb ze niet aan de muur hangen, wel aan een lanyard die dan weer aan een plankdrager hangt. En dan is er nog een schoenendoos vol kaarten, polsbandjes, setlists, en nog een paar van die ellendige stickers die je wel eens krijgt ipv echte fotopassen. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Ik heb een heel afgeragde, gesigneerde drumstick van Horna. Handtekeningen met omgekeerde kruizen dat soort grappen erin, vet kvlt. Geen idee wat ik ermee moet, maar het is wel een leuke herinnering aan een memorabele avond. Verder spaarde ik vroeger wel tickets e.d. op, maar ik zie er eigenlijk het nut niet meer zo van in. Grootste deel was sowieso al kwijtgeraakt tijdens een verhuizing, sindsdien niets meer bewaard. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 17-11-2010 4:16] You have time. You are doing fine. |
|
quote: Ja die vind ik ook wel leuk om te bewaren. Echter is dat bijna geen doen meer. Michiel krijgt er zoveel. Geen idee meer wat we ermee moeten doen. Ze liggen nu een mand. En heb voor mijn eigen pasjes en kaartjes (van vroeger) een doosje. Soms gooi ik ze ook gewoon weg. Tourposters van PD of GD hebben we nog wel. Wilde daar graag in de gang een hele muur mee bekleden. Schuin over elkaar enz... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Tickets - Duran Duran (HMH, 2x, Astronaut Tour en Red Carpet Massacre Tour) - Cybergothic Syndrome (Effenaar, met This Morn' Omina en Suicide Commando) - Paganfest 2009 ('T Patronaat, Haarlem) - Paganfest 2010 (013, Tilburg) - M'era Luna (2004 en 2005) - Wave Gothic Treffen Leipzig (2007) - Wacken (2010) - Anaal Nathrakh (Baroeg, 2010) - Heidenfest 2010 (Tivoli, Utrecht) Papieren bandjes (ja die bewaar ik ook) - Fortarock (juli 2010) - Darkness over Xmas (december 2009) - Backstage bandje voor Kataklysm in de Atak (januari 2010) Stoffen bandjes (die ik tot in de oneindigheid draag) - M'era Luna 2004 - M'era Luna 2005 - Wave Gothic Treffen Leipzig 2007 - Wacken 2010 Guest/AAA passes - Paganfest 2009 (Effenaar, guest. Ben die van Haarlem helaas kwijtgeraakt) - Kataklysm en Decapitated (O2 Academy, London, AAA) - Heidenfest 2010 (Tivoli, AAA) Random gevangen/gekregen items - Plectrum van Ben Christo (The Sisters of Mercy) - Plectrum van Harold Gielen (Legion of the Damned) - Finntroll setlist (Paganfest 2010) - The Sisters of Mercy setlist (Paradiso, 2009) - Nile setlist (EMM 2009) - Satyricon setlist (EMM 2009) Ik weet nog niet precies wat ik ermee ga doen, ooit eens ophangen ofzo, maar tot die tijd heb ik ze (op de stoffen bandjes na) bij de foto's liggen. Mooie herinneringen Black seeds of bunny! |
|
Heel vroeger verzamelde ik de tickets nog, toen ze er nog niet allemaal hetzelfde uitzagen en ik nog jong was en waarde hechtte aan die meuk. Heel eerlijk gezegd koop ik nu vrijwel nooit meer ergens een ticket voor, dus ik weet het niet. Heb wel alle tour-pasjes nog die ik in mijn tijd als roadie heb verzameld. Ze liggen 'ergens' in huis. Ja hoor... |
|
quote: Dat, was zo'n gaaf concert. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ja echt Heb nog wel een week met blauwe plekken rondgelopen van het stagediven, maar gelukkig waren die niet zo erg als de blauwe plekken van Heidenfest de week ervoor :') Black seeds of bunny! |
|
vond he een tijdje ook wel leuk om te bewaren, maar zoals al gezegd, eigenlijk zijn die ticketservice kaartjes maar saai. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Helaas een jaar of 6 geleden mijn gehele collectie aan meneer Geesink meegegeven, die van die rooie vrachtauto's. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Je hebt er nu spijt van? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hard. Het waren een hoop bandjes en tickets. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
dat ticket service gebeuren bewaar ik nog wel, maar gewoon in een la. om straks even op te sommen waar ik allemaal geweest ben :-). |
|
Meeste tickets van concerten heb ik wel bewaard. Ik prop ze over het algemeen bij de cd/lp in van het album waarmee de betreffende band heeft getourd. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |