|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
|
|
Lichtelijk off-topic: Mijn Kate Bush verzameling is overigens zeer bescheiden en bestaat slechts uit The kick inside (vinyl) en Hounds of love (CD). Maar dat zijn ook bijzonder fraaie albums. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Heerschende foto! Tony Levin het baswonder Een tijdje terug nog in de Zoetermeer gezien met Alan Holdsworth, Terry Bozzio en Pat Mastelotto Wat vinden mensen overigens van Never forever? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-12-2010 11:43] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Wat mij betreft nooit meer. Ben jij die rechter op die foto, ErikS.? Bekend gezicht.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dat ben ik ja. Die foto is overigens gemaakt door zijn broer Pete na afloop van het concert in de Boerderij (ten tijde van de Resonator tour). En dat bekende gezicht zou wel eens kunnen kloppen, met die paar honderd concert/festival bezoeken die ik achter de rug heb. [Dit bericht is gewijzigd door ErikS op 10-12-2010 12:52] Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Overigens ook met Dave Bottrill - hij staat op de CD single van Steam. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Sinds vandaag ook deze in bezit! De japanse persing op vinyl... Nu hoef ik allen de persingen uit Joegoslaviƫ en Uruguay nog en dan heb ik alle verschillende persingen van deze prachtige plaat. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Zit nu ook The Kick Inside te luisteren op vers aangejoopt vinyl. Hier en daar een krasje maar datmag de pret niet drukken. ... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |