IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 11.12.2010 Black Metal @ Buitenpost Volgende pagina
irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 17-11-2010 10:48 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 17-11-2010 10:59]

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 17-11-2010 11:10 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

wel aanwezig denk ik

Wil je muilperen?

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 17-11-2010 13:51 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Je bedoelt Black/Death/Thrash.
Eigenlijk is alleen Total Hate de enige echte Blackmetal band. Deathronation en Decision to Hate zijn zelfs pure Deathmetal (geeneens blackmetal invloeden zelfs) en Witchblood is Thrash.
Nordafrost is Blackened Deathmetal.
Zo... nu ben ik klaar met zeuren
Wel aanwezig, overigens...

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-11-2010 13:58 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2010 13:51 schreef Regeer het volgende:
Je bedoelt Black/Death/Thrash.
Eigenlijk is alleen Total Hate de enige echte Blackmetal band. Deathronation en Decision to Hate zijn zelfs pure Deathmetal (geeneens blackmetal invloeden zelfs) en Witchblood is Thrash.
Nordafrost is Blackened Deathmetal.
Zo... nu ben ik klaar met zeuren
Wel aanwezig, overigens...

Wel handig dat jij alle logo's wel kunt lezen in ieder geval.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 17-11-2010 14:10 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

Leuk, alweer iets in de buurt. Zo raakt december wel volgepland haha...

No regrets and no remorse...

irritante klootzak
Posted 17-11-2010 14:26 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

@ Regeer, ik ken werkelijk geen enkele band die zal spelen die avond, dus ik von eht wel prima zo.. makkelijke titel en shitZ!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-11-2010 14:44 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

"Decision to Hate".. stomme naam ook

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 17-11-2010 14:44 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

+ foute afterparty

irritante klootzak
Posted 17-11-2010 14:45 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

nu al siked gewoon!

Wellicht nog een extra afterparty / snackuurtje bij Rudy?

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 17-11-2010 16:25 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 17 november 2010 14:45 schreef irritante klootzak het volgende:
nu al siked gewoon!

Wellicht nog een extra afterparty / snackuurtje bij Rudy?

Paljas
Usericon van Paljas
Posted 17-11-2010 17:44 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

Medemogelijk gemaakt door Frysk Arysk Black Metal Front.

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 17-11-2010 17:45 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2010 17:44 schreef Paljas het volgende:
Medemogelijk gemaakt door Frysk Arysk Black Metal Front.

Dou bist gek!

Noarderwyn
Usericon van Noarderwyn
Posted 17-11-2010 20:27 by Noarderwyn Wijzig reactieProfiel van NoarderwynQuote dit bericht

Nee Sjonnie Boy.... Dou bist gek!!! Aanwezig .

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 17-11-2010 20:31 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Haha

Noarderwyn
Usericon van Noarderwyn
Posted 17-11-2010 22:39 by Noarderwyn Wijzig reactieProfiel van NoarderwynQuote dit bericht

Welke Sjon is dit by the way?

BlackWizard
Usericon van BlackWizard
Posted 18-11-2010 0:12 by BlackWizard Wijzig reactieProfiel van BlackWizardQuote dit berichthttp://www.myspace.com/merlijnpoolman

DJ Sjon met zn 90's hits en harde knallers op de afterparty
Ik ben wel voor

Noarderwyn
Usericon van Noarderwyn
Posted 18-11-2010 7:19 by Noarderwyn Wijzig reactieProfiel van NoarderwynQuote dit bericht

En dat allemaal in Buitenpost dus? Hmm als die Paljas er maar is, dan beloofd het nog enigszins een leuk feestje te worden.

irritante klootzak
Posted 18-11-2010 8:53 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Paljaske staat bij de deur: "Heavy metal or no metal at all wimps and posers leave the hall"

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 18-11-2010 12:37 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

[Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 18-11-2010 12:40]

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

Paljas
Usericon van Paljas
Posted 18-11-2010 15:36 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

Haha yeah!

Paljas
Usericon van Paljas
Posted 08-12-2010 11:54 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

Zaterdag!

irritante klootzak
Posted 08-12-2010 12:08 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Wir machen Spass!

Ik heb er nu al zin in!

BlackWizard
Usericon van BlackWizard
Posted 08-12-2010 12:54 by BlackWizard Wijzig reactieProfiel van BlackWizardQuote dit berichthttp://www.myspace.com/merlijnpoolman

Hoe staat het met de plannen voor de foute afterparty?

irritante klootzak
Posted 08-12-2010 13:02 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

DJ JOrisico FTW!!!6(^#!#!

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 08-12-2010 14:12 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Wordt vast weer geniaal!

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-12-2010 13:56 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Morgen alweer

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com