|
Auteur: |
|
|
Oei, fijne ontzettende tyfusherrie van Belphegor met Kerst, leuk! Misschien daar. Bruce Banner |
|
Heb de rest van de info ook gevonden: quote: |
|
Nee, dan ga ik liever naar Essen dan naar Wien ofzo. Bruce Banner |
|
quote:+1 Volgende dag wel weer werken, maar zie nog wel even. |
|
Misgunners, alleen beetje duitsland, italie en zwitserland aandoen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Vorig jaar was het Darkness over X-mas, zelfde concept. Ook zo'n korte tour, maar toen kwamen ze ten minste nog naar België! Best jammer op zich, Belphegor is wel gaaf... [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 17-11-2010 20:20] Black seeds of bunny! |
|
quote: Zeikstraal , is Essen dan echt te ver weg? Ligt praktisch om de hoek, man. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 17-11-2010 20:30] Bruce Banner |
|
quote: Niet om mijn hoek! Black seeds of bunny! |
|
Weet iedereen nou nóg niet dat er te weinig concerten in de randstad zijn? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
En trouwens, Nederland overslaan, lekkere kerstgedachte. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Nee Limburg is welbedeeld wat concerten betreft... [/sarcasm] Black seeds of bunny! |
|
Maar daar wonen ook gemiddeld minder mensen per m2 Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Je woont in Limburg, en klaagt dat Essen te ver weg is? ... Regeer komt uit fucking Groningen die kant op. Wees blij dat er zoiets zo dichtbij je toko speelt. Bruce Banner |
|
quote: Zonder auto wel ja... En dat noem ik niet dicht bij mijn toko... Black seeds of bunny! |
|
Waar woon je? Bruce Banner |
|
Maastricht, 150 km van Essen. Bla |
|
Net zo ver weg als pak hem beet de 013. Bruce Banner |
Index / Concerten |