![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Oei, fijne ontzettende tyfusherrie van Belphegor met Kerst, leuk! ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Heb de rest van de info ook gevonden: quote: ![]() |
|
Nee, dan ga ik liever naar Essen dan naar Wien ofzo. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:+1 Volgende dag wel weer werken, maar zie nog wel even. ![]() |
|
Misgunners, alleen beetje duitsland, italie en zwitserland aandoen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Vorig jaar was het Darkness over X-mas, zelfde concept. Ook zo'n korte tour, maar toen kwamen ze ten minste nog naar België! Best jammer op zich, Belphegor is wel gaaf... [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 17-11-2010 20:20] Black seeds of bunny! ![]() |
|
quote: Zeikstraal ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 17-11-2010 20:30] Bruce Banner ![]() |
|
quote: Niet om mijn hoek! ![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
Weet iedereen nou nóg niet dat er te weinig concerten in de randstad zijn? ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
En trouwens, Nederland overslaan, lekkere kerstgedachte. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Nee Limburg is welbedeeld wat concerten betreft... ![]() [/sarcasm] Black seeds of bunny! ![]() |
|
Maar daar wonen ook gemiddeld minder mensen per m2 Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Je woont in Limburg, en klaagt dat Essen te ver weg is? ... Regeer komt uit fucking Groningen die kant op. Wees blij dat er zoiets zo dichtbij je toko speelt. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Zonder auto wel ja... En dat noem ik niet dicht bij mijn toko... Black seeds of bunny! ![]() |
|
Waar woon je? Bruce Banner ![]() |
|
Maastricht, 150 km van Essen. Bla ![]() |
|
Net zo ver weg als pak hem beet de 013. Bruce Banner ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |