|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
gerucht gaat dat zij met nog een band na de zomerstop in groningen komen. Eindelijk. ok duurt nog eve maar toch |
|
Hmmm, zoeken ze nog een voorprogramma? Touché, pussycat! |
|
quote: WAHAHAHAHA!!!! BEHEMOTH!!!! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
aawwwwww cooool waneer is dat ...en waar !!!!! puching us into selfdestruction |
|
Kenne ze 't weer niet dichterbij zoeke ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Wie gaat er ook in brabant wonen En wat je signature betreft, over het hele land wordt er hier in West-Friesland het allermeest gezopen.. Mede omdat het bier hier in vele kroegen 50 eurocent kost Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Friesland Broaboant is metal! Whaha Ik, Wil Schuurman |
|
Deströyer 666 is goed.. Eternal Glory Of Warrr! Hakkuh |
|
Fuk ik moet nog steeds de nieuwe D666!! CAUSE I AM THE WARGOD!!! Waarom ze de laatste tijd geen Australian and Antichrist gespeeld hebben is me een raadsel.... Ik, Wil Schuurman |
|
BEHEMOTH & DESTROYER666 IN DE VERA?!?!?! AAAAARGH!!!!!!!!!!!! beter nieuws had mijn nietige schedel niet kunnen treffen op deze oververmoeide zondagnamiddag!!!!!!!! !!!!!RETESTRAK!!!! (destroyer dan voor de 2e x zien in Vera, 1e x was ) [Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 28-04-2002 17:17] |
|
quote: Heersch! |
|
quote: Vera is in Groningen Maar ik zal er waarschijnlijk wel zijn How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Behemoth en Destroyer 666 in Vera aan het eind van de zomer! Dat zou wel heel gaaf zijn! Zekers dat ik dan ga No regrets and no remorse... |
|
*schop* Vrijdag 8 november dus, in Groningen, Behemoth, Destroyer 666 en Diabolic. En ik ga in ieder geval, met Vargen666 & Amarantha! |
|
quote: friesland boppe,touw om de nek en aanroppe! haha |
|
Ik wacht wel tot 2 november in de baroeg. |
|
waarschijnlijk ga ik met vargen en amarantha mee [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 06-10-2002 17:04] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Heeey gezellig!! Wordt nog leuk dan daar in Groningen en Drachten |
|
Ze komen toch ook in Zaandam? Volgens heeft iemand geregeld dat ik daarheen ga. |
|
quote:eh gezellig idd!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik ben van de partij Trieste gast |
|
ja ik ook wel denk ik... No meat is sweater |
|
ik ook wel 11.45: restate my assumptions |
|
Grote kans dat je mij en shera en twee wazige hippies daar ook tegenkomt |
|
quote: bij nader inzien, ik weet nog niet of ik wel ga.... No meat is sweater |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |