|
Auteur: |
|
|
Ah, waking the dead weer terug? Je moeder. |
|
Altijd boffen, als je niet hoeft te baffen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik dacht het maar ik vond hem wel erg flauw :') |
|
quote:Gelukkig ben ik al jeuren erg flauw. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3557699 Ik dacht net volgens mij had ik hem al een keer ingekopt :') Ik heb niks gezegd haha [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-11-2010 21:28] |
|
quote:Flauwigheid kent geen tijd! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zonder kunstgebit heet je anders ook baftianus The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Godver. |
|
Weer een sloot cola over de tafel... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
De naam is ook erg bewust gekozen... Maarr inderdaad sort of waking the dead.. Maar zonder bandjes kom je nergens natuurlijk.. Dus serieuze reacties zouden wij wel op prijs stellen.. |
|
Ben je mooi op tijd mee dan als je nu nog achter bands aan moet. Tegen de tijd dat je namen hebt en de promotie kan starten, is het al bijna zover. Anders alvast beginnen te verkondigen dat er iets ergens komt? Je moeder. |
|
slecht nieuws, Vazal heeft gecancelled iets met sterallures |
|
:') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
God dethroned is helaas al geboekt die avond... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ik zou graag spelen, maar ik maak geen blek. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Progton weet wel wat! |
|
quote: Nou, goed het was eigenlijk de bedoeling dat er op 3 december zoiets plaatsvond maar door allerlei omstandigheden (altijd fijn als je iets maanden van te voren gepland hebt, kon die datum niet doorgaan) En nu zitten we dus met een gat qua bands.. Vandaar ook deze post op het forum |
|
Hard gelachen om de posts in dit topic Ontopic: Probeer Infestis of iets dergelijks, prima bandje . |
|
En hoe was het? Je moeder. |
|
quote: Baftianuf. Niks grappig anus. =) |
|
|
|
Ja, handig voor volgend jaar! |
Index / Heavy Metal |