IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Blutmond (experimentele black, Zwitserland)
RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 19-11-2010 18:43 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

Absoluut mijn verrassing van het jaar. Op hun nieuwe (tweede) album 'Thirteen Urban Ways 4 Groovy Bohemian Days' combineren ze blackmetal met minimalistische, elektronische, soms jazzy klinkende muziek. Absoluut een album dat van begin tot eind intrigeert.

http://www.myspace.com/blutmondofficial

Luistertip (staat ook op hun Myspace): 'You Vs. The Modern Lifestyle Obsession', en dan vooral na een paar minuten die adrenaline opwekkende breaks met elektronische beats.

RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 23-11-2010 13:24 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

Wat een enthousiasme toch weer...

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-11-2010 13:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

es kieken

signature

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 23-11-2010 13:29 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Kinderen die vragen worden overgeslagen.

en wat Hypnos zegt.

RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 23-11-2010 13:38 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

Eigenlijk moet je het hele album even luisteren als je de mogelijkheid hebt. Het is een conceptalbum met zéér afwisselende nummers maar wel een duidelijke rode draad qua sfeer.

Maar dat moet je helemaal zelf weten natuurlijk

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 23-11-2010 13:43 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Die mogelijkheid heb ik, myspace is toch wat te matig over het algemeen, meestal begin ik er niet eens aan en haal ik een album direct neer van het net zonder dat soort voorproefjes.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-11-2010 13:46 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Had het al een tijd voor dit topic geluisterd, niet zo onder de indruk.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 23-11-2010 14:51 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2010 13:46 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Had het al een tijd voor dit topic geluisterd, niet zo onder de indruk.

De nieuwe? Of Endzeit? Zit een wereld van verschil in namelijk.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-11-2010 14:52 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Oh, nee, alleen de MySpace. Daar raakte ik niet dusdanig van onder de indruk dat ik verder ging onderzoeken

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 23-11-2010 20:46 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Black metal whiggers, dat is nieuw voor mij.

RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 23-11-2010 21:08 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2010 20:46 schreef bokaj het volgende:
Black metal whiggers, dat is nieuw voor mij.

Qua albumtitel bedoel je? Dat was ook mijn eerste indruk, maar het hangt (uiteraard) samen met het concept.

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 23-11-2010 21:31 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Now d/l.

Basement
Perpetrator of evil
Usericon van Basement
Posted 24-11-2010 7:32 by Basement Wijzig reactieProfiel van BasementQuote dit berichthttp://www.basementonline.nl

Wanneer en waar spelen ze eigenlijk? Of heeft meneer rudi in verkeerde forum gepost?

RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 24-11-2010 10:20 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2010 7:32 schreef Basement het volgende:
Wanneer en waar spelen ze eigenlijk? Of heeft meneer rudi in verkeerde forum gepost?

Eh, geen idee...

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com