IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Sat 20 nov Soulfly, Incite in de Vorstin-Hilversum
mrugly
Usericon van mrugly
Posted 19-11-2010 21:53 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

Sat 20 nov Soulfly, Incite in de Vorstin-Hilversum

Morgen dus!

Een nieuwe zaal voor mij (vroeger de Tagrijn), ben zeer benieuwd naar de fotografische omstandigheden en de sfeer.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 19-11-2010 21:54 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Het laatste waar ik me zorgen om maak bij een zaal dan zijn het wel de ''fotografische omstandigheden''.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 19-11-2010 22:00 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2010 21:54 schreef iPim het volgende:
Het laatste waar ik me zorgen om maak bij een zaal dan zijn het wel de ''fotografische omstandigheden''.

Kan ik me voorstellen, jouw zorgen zitten waarschijnlijk meer of ze je wel drank mogen verkopen

iPim
Usericon van iPim
Posted 19-11-2010 22:01 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Stelletje rascisten vandaag...

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 19-11-2010 22:03 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2010 22:00 schreef mrugly het volgende:
Kan ik me voorstellen, jouw zorgen zitten waarschijnlijk meer of ze je wel drank mogen verkopen
Hard!

Is die zaal groot? Of is Soulfly klein tegenwoordig?

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 19-11-2010 22:06 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2010 22:03 schreef bokaj het volgende:
Hard!

Is die zaal groot? Of is Soulfly klein tegenwoordig?

grote zaal = 850 personen

extra info: http://www.devorstin.nl/Het_Gebouw/

[Dit bericht is gewijzigd door mrugly op 19-11-2010 22:07]

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 19-11-2010 22:10 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2010 22:06 schreef mrugly het volgende:
grote zaal = 850 personen

extra info: http://www.devorstin.nl/Het_Gebouw/
Ik had nog nooit van die zaal gehoord. Het is nog best groot. Bekend van de Voice of Holland zie ik op de site.

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 19-11-2010 22:27 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Het is een vrij nieuwe zaal, de opening was een maand of twee, drie geleden. Locatie is dezelfde plek als waar Tagrijn vroeger stond, op een steenworp afstand van station Hilversum. Ik ben er zelf nog niet geweest, ben benieuwd of er in de programmering nog toestanden plaats gaan vinden die van mijn gading zijn.

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 19-11-2010 22:28 by Murder Junkie Wijzig reactieProfiel van Murder JunkieQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2010 22:00 schreef mrugly het volgende:
Geen zorgen, gewoon jezelf thuis klem zuipen en dan pas erheen gaan. Problem solved.

Zoveelste mentalkloon.

iPim
Usericon van iPim
Posted 19-11-2010 22:35 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Die zaal gezien op The Voice of Holland inderdaad, lijkt beetje op de Melkweg?

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 21-11-2010 12:14 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

De foto's staan online op www.metalshots.com

Incite

Soulfly

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com