|
Auteur: |
|
|
Het laatste waar ik me zorgen om maak bij een zaal dan zijn het wel de ''fotografische omstandigheden''. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Kan ik me voorstellen, jouw zorgen zitten waarschijnlijk meer of ze je wel drank mogen verkopen |
|
Stelletje rascisten vandaag... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Hard! Is die zaal groot? Of is Soulfly klein tegenwoordig? |
|
quote: grote zaal = 850 personen extra info: http://www.devorstin.nl/Het_Gebouw/ [Dit bericht is gewijzigd door mrugly op 19-11-2010 22:07] |
|
quote:Ik had nog nooit van die zaal gehoord. Het is nog best groot. Bekend van de Voice of Holland zie ik op de site. |
|
Het is een vrij nieuwe zaal, de opening was een maand of twee, drie geleden. Locatie is dezelfde plek als waar Tagrijn vroeger stond, op een steenworp afstand van station Hilversum. Ik ben er zelf nog niet geweest, ben benieuwd of er in de programmering nog toestanden plaats gaan vinden die van mijn gading zijn. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Geen zorgen, gewoon jezelf thuis klem zuipen en dan pas erheen gaan. Problem solved. Zoveelste mentalkloon. |
|
Die zaal gezien op The Voice of Holland inderdaad, lijkt beetje op de Melkweg? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
|
Index / Concerten |