|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Heuh, ik niet. Ik beluister nu voor het eerst een nummer van ze. http://www.no-colours-records.de/mp3/wigrid.mp3 Het lijkt idd erg op Burzum, wat dan ook helemaal niet erg is. |
|
Die sample klinkt al erg goed. Ik heb gisteren Hoffnungtod binnengekregen (die ik overigens al kende) en volgens mij word het nieuwe album iets gevarieerder en ietsje rauwer dan Hoffnungstod. |
|
Heeft iemand hier het nieuwe album al gehoord? Ik moet zeggen dat ik er zeer weinig aan vind. Het heeft absoluut niet het sfeertje van Hoffnungstod en de meeste nummers zijn zelfs erg saai. Ik had toch wel wat beters verwacht na 3 jaar. |
|
1 nummer gehoord, staat op de no colours site.... erg goed, zeer depri en hypnotiserend. vette pakkende simpele riffs van 2 akkoorden. can't spel CRAP without RAP!!! |
|
Inderdaad, zie mijn één na laatste reactie van een paar maanden terug. De sample klonk goed maar het gehele album viel mij erg tegen. |
|
toch jammer..... ik verwachte er namelijk nogal wat van na die sample track. can't spel CRAP without RAP!!! |
|
Iemand nog ervaringen met Wigrid (twijfel om te kopen) signature |
|
quote: Niet doen. Wat een zooi. Echt te irritante Burzum cloon. Moet wel zeggen dat ik alleen de eerste plaat ken. |
|
I know enough signature |
|
ik blijf er bij dat wigrid anno 2005 nog steeds geweldig is! |
|
Zeker! Heeft iemand het nieuwe album al beluisterd? Al even sfeervol als de vorige. Ik was even bang dat na Hoffnungstod niets meer zou komen, maar toch een nieuw fucking gaaf album! Zo snel mogelijk de promo vervangen door de originele. Een fucking aanrader! |
|
quote: Ben ik het niet mee eens. Vocaal gezien is het inderdaad de invloed van Varg duidelijk hoorbaar, maar verder herken ik geen raakvlakken. |
|
hmmm... op de maybe list dan maar nog dergelijke tips? Is dit Forgotten Woods-style trouwens? signature |
|
Forgotten Woods ken ik niet zo heel goed, maar Wigrid moet van je maybe-list! |
|
Ja, naar je not-to-buy list. |
|
Mwoa, ik vind de eerste vinyl van wigrid best saai. Misschien moet ik hem wat vaker luisteren, of proberen niet in slaap te vallen na 2 nummers... |
|
Ik snap niet dat mensen wigrid niet kunnen waarderen terwijl ze wel burzum leuk vinden. Wigrid komt dicht in de buurt, maar ik vind het zelfs nog wat intenser dan burzum, vooral qua zang |
|
quote: Hoffnungtod is een en al Burzum, echt niet alleen de zang. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 29-10-2005 11:00] |
|
quote: Dat is, zeker op de nieuwe, afgezwakt vind ik. |
|
Die ken ik dan ook niet. Misschien maar een keer proberen dan. |
|
quote: Hij leeft. Wauw. Wigrid? Tja, Wigrid. Beetje flauw. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Haha, kerel! Alles goed? Tijd niet gesproken sinds mijn escapades bij de concurrent, haha. En Wigrid is niet lfeuaw, maar kanekverrt! |
|
Hehe, prima, prima. Net een paar dagen Bockworst mit Senf zitten kanen in Mofrica, wat heerste, dus ik kan er weer tegenaan. Mooie verblijfplaats ook zo in de herfst. Waar ben jij eigenlijk gebleven met je valse nicks? Je afwezigheid is schrijnend te noemen, man. Over Wigrid moet ik trouwens wel toegeven dat ik alleen de tweede 'ken', die zo te zien op veel plaatsen als minder wordt neergezet. Toch Hoffnungstod eens zijn kans geven. [Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 30-10-2005 2:05] Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Haha, Duitsland heerst van tijd tot tijd wel ja. Waar ik ben gebleven? Ach, m'n obscure Duitse proxy's zijn op. Buiten dat heb ik sowieso geen zin meer in dat forum. Ach, de tweede is ook vet. Het ligt gewoon prima in de lijn van Hoffnungstod. Als je de tweede vet vindt, vind je de eerste ook absoluut gaaf. |
|
Ik luister nu voor het eerst "iets" van Wigrid en wel in de vorm van de cover van Xasthur van Wigrids "Ort der Einsamkeit" (die op de Xasthur/Angra Mainyu split). Nou vind ik dit nummer echt super fucking vet en beter dan alle originele nummers op de split en ik vraag mij af of het wel vergelijkbaar is met de echte Wigrid. Wil er nl. wat van bestellen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |