|
Auteur: |
|
|
In de nacht van 21 november is er na de show van Toxocara in discobar de Loods in Aalten een laptoptas + inhoud gejat. Dit is gebeurd tijden het inladen van de auto's. Hij zit in een zwarte tas met aan de rits een Jagermeister sleutelhanger. Het gaat om een zwarte Acer Extensa 5230 met op de achterkant van het scherm een witte Apple sticker. In het voorvak van de tas zit een grijze Canon camera. Er was niet meer dan 30 man aanwezig dus iemand moet iets gezien hebben. info mag naar info@monolith-deathcult.com |
|
Misschien had je die sticker eraf moeten laten. Apple is namelijk erg gewild |
|
Hij is niet van mij, maar van mijn broer Daarnaast zat hij in de tas, dus die sticker hebben ze niet gezien |
|
quote: En jij hebt gezien dat hij dat niet gezien heeft? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Inmiddels wel natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 21-11-2010 22:29] headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: De Loods zelf al gebeld/gemaild? Is meestal een redelijk vaste club mensen die daar komen en alles organiseren, dus wellicht dat die meer weten.. info@deloods.net, 06-42865516. Zult het al wel geprobeerd hebben, maar je weet maar nooit.. Wel mooi fucked up. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik hoop dat jullie een backup hebben. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Oh, dat is vervelend. Ik was ooit bij een optreden van Renee de Haan in diezelfde Loods in Aalten/Baarloo. Ik vernam aan het einde van die avond dat de purperen buttplug van Renee de Haan gejat was. Ook vervelend! Ik, Wil Schuurman |
Index / Muziek algemeen |