|
Auteur: |
|
|
God Dethroned is al sinds jaar een dag een vaste waarde in de eredivisie van de Nederlandse metal. Het nieuwe album ‘Under The Sign Of The Iron Cross’ staat weer bol van een vette mix van death metal, black metal en thrash metal. Uiteraard speelt de band ook in de Groene Engel veel werk van het nieuwste album. Support acts: nnb Zaal open: 20.30 uur Entree: 12 euro Kaarten: www.groene-engel.nl |
|
Aanwezig in de Vera. |
|
quote:+1 |
|
Hier grootse plannen om zowel in Vera als in Ozzzzz aanwezig te zijn ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: +1 On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Zo, nog iets meer dan een week en dan gaat dit voor mij weer het eerste concert van het jaar worden. Ik heb er gruwelijk veel zin in. |
|
Supports zijn El Chupacabra en Ceremony of Opposites |
|
Gaaf, maar ik ga ze wel checken op fortarock deze zomer ! Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier |
|
Je kan ook gewoon hierheen gaan EN Fortarock On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ja. Je kan ze ook beiden skippen... Boeiender |
|
quote: Omdat? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Het kan.... geen omdat... Boeiender |
|
Gewoon omdat het kan :p On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Het kan zeker, maar volgens mij is het veel leuker om bij beide aanwezig te zijn. Ik ben iig bij beide aanwezig. |
|
Ik ook On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Tot vanavond allemaal |
|
Een van de aanwezigen misschien een korte review van het concert? Kon zelf helaas niet wegens werk verplichtingen. wouter023 |
Index / Concerten |